تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819803096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل نوسازي مدارس خراسان جنوبي خبر دادتعهد 54 ميليارد توماني خيران مدرسه‌ساز خراسان جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل نوسازي مدارس خراسان جنوبي خبر دادتعهد 54 ميليارد توماني خيران مدرسه‌ساز خراسان جنوبي
مديركل نوسازي مدارس خراسان جنوبي گفت: از سال 85 تا سال 91 خيرين خراسان جنوبي براي نوسازي و احداث مدارس در سطح اين استان مبلغ 54 ميليارد تومان تعهد كرده‌اند.


به گزارش خبرگزاري فارس از بشرويه، محمدرضا بيگي بعد از ظهر امروز در مراسم كلنگ‌زني مدرسه 6 كلاسه خيرساز بشرويه، اظهار داشت: سياست نوسازي مدارس در حوزه استفاده از كمك‌هاي خيران به دو شكل تقسيم مي‌شود.

وي ادامه داد: سياست اول اينكه آن دست از پروژه‌هاي آموزشي نيمه تمام دولتي كه عمليات احداث آن به پايان نرسيده است براي اتمام ساخت و ساز به خيران واگذار مي‌شود؛ سياست دوم نيز مبني بر امضاي تفاهم‌نامه با خيران و واگذاري كل پروژه احداث مدرسه و فضاي آموزشي به آنان است.

42 ميليارد تومان از تعهدات خيران محقق شد

مديركل نوسازي مدارس خراسان جنوبي متذكر شد: از سال 85 تا 91 خيران اين استان مبلغ 54 ميليارد تومان را متعهد شده‌اند كه از اين ميزان تاكنون 42 ميليارد تومان محقق شده است. اين هزينه صرف ساختن 896 كلاس درس و 103 فضاي غيركلاسي در استان شده است.

بيگي از اهداي 50 هزار متر زمين توسط خيران استان خبر داد و تصريح كرد: همچنين از ابتداي سال تاكنون خيرين بيش از 14 ميليارد تومان را متعهد شده‌اند.

اين مسئول بيان داشت: اين مبلغ نيز براي ساخت 54 كلاس درس و سالن ورزشي براي دانش‌آموزان هزينه مي‌شود.

خيران مدرسه‌ساز بشرويه در استان پيشتاز هستند

بيگي با اشاره به حضور فعال و دلگرم‌كننده خيران مدرسه‌ساز در شهرستان بشرويه، گفت: خيران بومي بشرويه تاكنون در عرصه مدرسه‌سازي و مدرسه ياري در سطح استان خراسان جنوبي خوش درخشيده‌اند.

وي تأكيد كرد: تعليم و تربيت صحيح از جمله اصول زيربنايي اساسي هر جامعه است كه براي فراهم آوردن بستر مناسب براي تحقق اين موضوع بايد امكانات سخت‌افزاري و فضاهاي آموزشي مناسب و مجهز براي دانش‌آموزان فراهم شود.

مديركل نوسازي مدارس خراسان جنوبي در پايان ابراز داشت: خيران مدرسه‌ساز و مدرسه‌يار از بزرگ‌ترين پشتوانه‌هاي آموزش و پرورش هستند كه در مواقع حساس و ضروري به كمك سيستم آموزشي كشور شتافته‌اند.

انتهاي پيام/69006/ذ30

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن