تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820538788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش آزادانديشي و گفتگو/آزادانديشي ضرورتي حياتي براي انسان امروز است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همايش آزادانديشي و گفتگو/آزادانديشي ضرورتي حياتي براي انسان امروز است
معاون وزير اوقاف و امور اسلامي كويت در همايش "آزادانديشي و گفتگو" گفت: آزادانديشي و گفتگو موضوعاتي اسلامي و ضرورتي حياتي براي انسان امروز هستند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاري كويت، عادل فلاح معاون وزير اوقاف و امور اسلامي كويت در همايش پنج روزه "آزادانديشي و گفتگو" در كويت كه از ديروز جمعه 2 اسفندماه در كويت آغاز شده، با اشاره به اينكه آزادانديشي و گفتگو از اصول اساسي و اصلي اسلام است كه حضرت محمد (ص) در شيوه و سبك خود از آن بهره مند مي شد، اظهار داشت: مؤسسات و افراد مختلف بايد فرهنگ گفتگو را به صورت هدفمند و منضبط اشاعه دهند.

فلاح با بيان اينكه آزادانديشي و گفتگو موضوعي اسلامي است و ضرورتي حياتي براي انسان امروز است، تصريح كرد: در جهان امروز كه اختلاف ميان افراد، گروهها و نهادهاي مختلف وجود دارد، گفتگو بهترين شيوه براي رفع اختلافات است و تا حدود زيادي مي تواند ديدگاههاي مختلف را به هم نزديك كند.

وي از همه مؤسسات و مجامع خواستار تشريك مساعي در بيداري و اطلاع رساني براي اشاعه اسلام بر اساس گفتگو شد و برگزاري نشستها و همايشهاي مختلف را زمينه ساز اين گفتگوهاي سازنده عنوان كرد.

فيصل يحيي رئيس كميته برنامه هاي همايش با اشاره به اينكه گفتگو منجر به ايجاد تمدن مي شود، يادآور شد: تمدن زينت جوامع اسلامي بوده و منجر به فعاليتهاي سازنده انسان و انديشه او و ضرورت فهم ديگران و ايجاد تفاهم و همكاري ميان افراد مختلف مي شود.

همايش "آزادانديشي و گفتگو" با حمايت وزارت دادگستري و وزير اوقاف و امور اسلامي كويت از ديروز جمعه 2 اسفند ماه طي 5 روز در كويت برگزار مي شود و انديشمنداني از كشورهاي اسلامي و غيراسلامي چون عربستان، كويت، الجزاير، يمن، آمريكا به منظور بررسي راهكارهاي دستيابي به تفاهم از طريق گفتگو به دور از تعصب و يك جانبه گري در آن مشاركت مي كنند.

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن