تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821056261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عزيزمحمدي:تيم‌هاي بدهکار حتما بايد تسويه‌حساب مالي داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: عزيزمحمدي:تيم‌هاي بدهکار حتما بايد تسويه‌حساب مالي داشته باشند



عزيز‌الله محمدي رييس سازمان ليگ‌برتر در بازگشت از کوالالامپور سرسختانه به دنبال اجراي قوانيني است که با آن هزينه فوتبال ايران را کاهش بدهد.



--------------------------------------------------------------------------------


محمدی که روزهای پرکاری را در ساختمان نوساز میدان شیخ‌بهایی می‌گذراند، درباره شایعه پیشنهاد 900 میلیونی یک بازیکن معروف به یک تیم لیگی، چنین گفت: ما هم اخباری در این زمینه شنیده‌ایم.

وقتی از او سوال می‌کنیم که راهکار مقابله با این تخلفات چیست؟ عزیزمحمدی می‌گوید: «مثلا در مورد این بازیکن خاص، باشگاه مبدا ایشان به ما اعلام کرده که او با 450 میلیون هم راضی به تمدید قرار داد نشده. یک باشگاه دیگر هم به ما گفته ما به او پیشنهاد 600 میلیونی داده‌ایم اما وی قبول نکرده است. البته این دوستان ادعا می‌کنند قصد شکستن سقف قرارداد را نداشته‌اند و می‌خواستند مزه دهان این بازیکن را جویا شوند.»

عزیزمحمدی در ادامه گفت: «در مورد بازیکنانی که چنین شایعاتی درباره‌شان مطرح است، یک راه‌حل وجود دارد و آن پر کردن اظهارنامه مالی است. بازیکن باید در سازمان لیگ تعهدبدهد که پول بیشتر از سقف نمی‌گیرد و البته باید اخبار مربوط به خود را با مدرک تکذیب کند.»

رییس سازمان لیگ برتر همچنین تاکید می‌کند که امسال به هیچ وجه کارت بازیکنان تیم‌های بدهکار صادر نخواهد شد. او می‌گوید در حال حاضر قراردادهایی بسته شده اما این قراردادها باید در سازمان لیگ مورد تایید قرار بگیرد تا بازیکن حق بازی داشته باشد. ما قصد داریم به هیچ‌وجه به تیم‌های بدهکار که 10 باشگاه هستند، تا زمان تسویه کامل مالی اجازه فعالیت ندهیم. این اخطار کاملا جدی است و همه باید آن را رعایت کنند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن