تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798516158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروشگاه مناسب برای خرید انواع دریچه‌های تنظیم هوا


واضح آرشیو وب فارسی::

فروشگاه مناسب برای خرید انواع دریچه‌های تنظیم هوا

در این مقاله قصد داریم (بهترین فروشگاه خرید دریچه‌ هوا) را بررسی کنیم. دریچه تنظیم هوا برای جهت‌دهی به هوایی که به کانال‌ها واردشده، استفاده می‌شود. این‌گونه کانال‌های صنعتی، هوای تقسیم‌شده را به‌صورت یک‌طرفه، دوطرفه و حتی سه‌طرفه و چهار طرفه داخل فضای اتاق منشعب می‌کنند. این دریچه‌ها در انواع و کیفیت‌های مختلف طراحی، تولید و روانه بازار می‌شوند. شما می‌توانید دریچه‌های تنظیم هوا را با جنس‌های آلومینیوم، آهنی و ام دی اف (MDF) با بهترین کیفیت از سایت تهویه سان، (tahviehsun) خریداری کنید.



انواع دریچه کولر

یکی از وسایل پرکاربرد در ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری دریچه‌های کولر هستند که برای تنظیم و تهویه هوا بخصوص در تابستان استفاده و برای ما اهمیت زیادی دارند. دریچه‌های کولر به شکل‌های مختلف طراحی و در دست مشتریان قرار می‌گیرند. دریچه‌های آلومینیومی، آهنی، چوبی، پلاستیکی یا پلیمری از انواع این دریچه‌ها بوده و با توجه به جنس و طرح و متریال اولیه آن‌ها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند.

دریچه پلاستیکی یا پلیمری

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم دریچه‌های پلاستیکی (پلیمری) PCV یکی از انواع دریچه‌های کولر هستند. اگر قصد خرید این دریچه‌ها را دارید بهتر است آن‌ها را همراه با درپوش زمستانه تهیه کنید این درپوش‌ها برای محافظت از گرما و جلوگیری از اتلاف گرما در زمستان استفاده می‌شوند و از مکش معکوس جلوگیری می‌کنند.

این دریچه‌ها نیازی به کاور پلاستیکی و نصب آهنربا ندارند. درست است که این دریچه‌ها قیمت بالایی دارند اما قابل شستشو هستند و همان‌طور که از نامشان پیداست از جنس پلیمر ABS ساخته شده‌اند. اگر دوست دارید که دریچه تنظیم هوای شما ظاهر خوبی داشته باشد و نمای مناسبی به فضای اتاق موردنظر شما بدهد دریچه‌های پلیمری می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

دریچه آهنی

دریچه‌های کولر آهنی، یا به‌بیان‌دیگر دریچه‌های گالوانیزه به دودسته دریچه آهنی تقسیم می‌شوند. دسته اول دریچه آهنی ولومی هستند، این دریچه‌ها به دلیل داشتن عمق زیاد به دریچه‌های پشت بلند معروف شده‌اند. دسته دوم دریچه‌های آهنی اهرمی هستند که به دلیل داشتن عمق کم به دریچه‌های پشت کوتاه معروف شده‌اند. این نوع دریچه‌ها رنگ پودری الکترواستاتیک دارند. یکی از ویژگی‌های این دریچه‌ها ارزان قیمت بودن آن‌ها است. برخلاف نوع قبلی دریچه‌های آهنی درپوش زمستانه ندارند و این موضوع موجب اتلاف انرژی و گرما در فصل زمستان شده و سرما وارد فضای اتاق می‌شود. به همین دلیل هرساله باید از یک درپوش پلاستیکی و یا آهنربا استفاده کنید که خیلی مقرون و به‌صرفه است.

دریچه چوبی

اگر به زیبایی دریچه چوبی توجه می‌کنید و دوست دارید که دریچه شما نمای خوبی به فضا دهد ما دریچه‌های چوبی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. دریچه‌های چوبی از جنس چوب ام دی اف MDF است. این دریچه‌ها به دلیل ظاهر مناسبی که دارند نمای شیکی به دکوراسیون شما می‌دهند. دریچه‌های چوبی را می‌توان در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت تولید کرد خوشبختانه این دریچه‌ها درپوش دارند اما قابل شستشو نیستند و احتمال اینکه به‌مرور زمان دچار پوسیدگی و آسیب شوند وجود دارد، اما همچنان به‌شدت موردتوجه مشتریان قرار دارند.

دریچه‌های آلومینیومی

همان‌طور که از اسم این دریچه مشخص است متریال اولیه این دریچه آهن بوده و رنگ آهن پودری الکترو استاتیک است، این رنگ جزء بهترین رنگ‌ها بوده و کمترین آثار تخریب‌کننده بر محیط‌زیست و سلامت کارگران را دارد. تنها تفاوت دریچه آلومینیومی با دریچه‌های آهنی در جنس آن‌ها است و این دو از لحاظ ظاهری کاملاً به هم شبیه هستند. این دریچه یکی از قدیمی‌ترین دریچه‌های مورداستفاده در ایران است.

در دریچه آلومینیومی دمپرهایی قرار دارد که برای تنظیم هوا و یا مسدود کردن هوا استفاده می‌شوند. یکی از مزایای دریچه‌های آلومینیومی این است که شما می‌توانید جهت باد را به‌صورت دلخواه خود تنظیم کنید. این قضیه با استفاده از اهرمی که در گوشه دریچه آلومینیومی قرار دارد امکان‌پذیر است.



دریچه تنظیم هوا سقفی

این دریچه در قسمت سقف قابل‌نصب است و وظیفه هوا رسانی به بخش‌های مختلف در یک محیط را دارد. دریچه تنظیم هوای آلومینیومی سقفی هم برای مکش دمنده یعنی هوای رفت و همین‌طور برای سیستم مکش یعنی هوای برگشت کاربرد دارد. دریچه تنظیم هوای سقفی هم با دمپر و هم بدون آن قابل‌استفاده است این یعنی در صورت یکطرفه بودن دریچه شما نیازی به استفاده از دمپر ندارید.

 این دریچه می‌توانید هوای داکت‌ها را به‌صورت نامحسوس توزیع کند به همین خاطر یکی از دریچه‌هایی است که به‌شدت موردتوجه رستوران‌ها، مراکز درمانی، کافی‌شاپ‌ها، مراکز درمانی و... قرار دارد. دریچه‌های تنظیم هوای سقفی به‌صورت یک‌طرفه، دوطرفه، سه‌طرفه و چهار طرفه هستند.

دریچه تنظیم هوا پادری

دریچه‌های تنظیم هوا پادری، یکی از بهترین موارد برای انتقال هوا از یک محیط به محیط دیگر است. این دریچه برای نصب روی دیوار، پارتیشن و درب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دریچه‌ها به دلیل طرح و زیبایی که دارند موجب جلوه دادن به محیط موردنظر شما می‌شوند.

 نام دیگر این محصول در صنعت ساختمان‌سازی و در میان دریچه‌های تهویه هوا، لوور پادری است. این دریچه به دلیل ایجاد تعادل هوا بین دو محیط موردتوجه کاربران قرار دارد. دریچه پادری یا لوور پادری در بیمارستان‌ها، محیط‌های اداری، بیمارستان‌ها، سالن‌های ورزشی، موتورخانه، حمام و توالت و اتاق‌های ژنراتور استفاده می‌شود. دریچه‌های پادری از جنس استیل، آهن، پلاستیک و چوب است. مناسب‌ترین مکان برای نصب دریچه تنظیم هوا پادری پایین‌ترین قسمت درب است تا جریان هوا راحت‌تر منتقل شود.

دریچه‌های سقفی بهتر است یا دریچه‌های پادری؟

ممکن است برای عموم مردم پیش‌آمده باشد که هنگام خرید دریچه تنظیم هوا سردرگم شوند که آیا دریچه‌های سقفی بهتر هستند یا دریچه‌های پادری، دریچه‌های سقفی مناسب ساختمان‌های مسکونی ساختمان‌هایی با ارتفاع متغیر است. این دریچه‌ها عملکرد هوا رسانی را بهبود می‌بخشند، دارای کیفیت بالایی هستند.

در برابر پوسیدگی مقاوم است و دارای تنوع در طرح و رنگ هستند. در صورت نصب دریچه‌های سقفی هوا به‌صورت یکسان در ساختمان جریان پیدا می‌کند. قدرت پخش سرما، گرما و تهویه مناسب آن‌ها بالا است. دریچه‌های پادری در ضد حریق دارند، نصب این دریچه‌ها بسیار آسان است. قیمت آن‌ها متناسب با طرح، ابعاد و جنس آن‌ها تغییر می‌کند. یکی از ویژگی‌های حائز اهمیت در دریچه‌های پادری این است که در صورت آتش‌سوزی این دریچه‌ها بین 30 تا ۶۰ دقیقه در برابر آتش مقاومت می‌کنند و به هوا اجازه گسترش آزاد می‌دهند.

کلام آخر

دریچه‌های تنظیم هوا برای تهویه هوا و گرما و سرما لازم و حائز اهمیت هستند و شما باید با انتخاب فروشگاه مناسب یک دریچه تنظیم هوا باکیفیت خوب تهیه کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 267]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن