تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817252186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنمای جامع خرید اپل موزیک


واضح آرشیو وب فارسی::


موسیقی یا موزیک یک هنر متشکل از صدا، ملودی و ریتم است. موسیقی را می‌توان به سبک‌های مختلفی نظیر پاپ، سنتی، راک و غیره تقسیم کرد اما این هنر باستانی آنچنان در عمق زندگی مردم جای پیدا کرده که شاهد حضور آن در تمام اتفاقات شخصی و خانوادگی، عذاداری‌ها، جشن‌ها و غیره هستیم. موسیقی آنچنان در بتن زندگی مردمان جای دارد که حتی در زمان ورزش کردن نیز به آن احتیاج دارند. همین نقش موسیقی در زندگی مردم بود که منجر به طراحی سرویس‌های پخش موسیقی شد اما با این‌حال هنوز هم مردم دغدغه انتخاب یک سرویس پخش موسیقی خوب را دارند که علاوه‌بر مقرون‌به‌صرفه بودن بتواند به تمام نیازهای آنان پاسخ دهد. 

یکی از بهترین سرویس‌های پخش موسیقی که در این مطلب می‌خواهیم به بررسی آن بپردازیم، سرویس پخش موسیقی اپل موزیک است. اپل موزیک جزو یکی از بهترین سرویس‌های رایگان و اشتراکی پخش موسیقی است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا بتوانند به آسانی از آرشیو 90 میلیون موسیقی آن استفاده کنند.

اما سوالی که دغدغه‌ بسیاری از کاربران است، اینکه چگونه می‌توان به یکی از مشترکان این سرویس پرطرفدار و همه‌چی تمام تبدیل شد؟

برای یافتن پاسخ این سوال و آشنایی با فرآیند خرید اشتراک اپل موزیک کافیست تا انتهای این مطلب همراه ما باشید...

سرویس پخش موسیقی اپل موزیک



اپل موزیک یکی از سرویس‌های اشتراکی پرطرفدار شرکت اپل است. با خرید اپل موزیک و استفاده از آن می‌توان به بیش از 90 میلیون موزیک با بالاترین کیفیت در هر کجا و هر زمان دسترسی داشت و به دانلود یا استریم آنلاین آن‌ها پرداخت؛ در واقع با خرید اشتراک اپل موزیک دیگر نیاز به پرداخت جداگانه و خرید گیفت کارت آیتونز یا خرید گیفت کارت اپل برای هر موزیک نیست.

نگاهی کوتاه به امکانات اپل موزیک

  • آرشیو 90 میلیون موسیقی
  • بیش از 30 هزار پلی لیست مختلف
  • پخش موسیقی، آلبوم، پلی لیست تنها با درخواست از دستیار صوتی سیری
  • پخش موسیقی به دو صورت آنلاین و آفلاین
  • اشتراک 3 ماهه رایگان برای کاربران جدید
  • ایستگاه رادیویی زنده 
  • 17 ایستگاه رادیویی اختصاصی با سبک‌های متنوع
  • در تمام دستگاه‌های اپل و حتی اندروید در دسترس است.
  • پشتیبانی از قابلیت Lossless
  • امکان نمایش متن موسیقی درحال پخش
  • فیلترکردن آهنگ‌ها براساس خواننده یا آلبوم
  • دانلود و ذخیره بیش از 100 هزار موسیقی در آرشیو شخصی خود
  • دسترسی حداکثر 6 نفر در یک اکانت با خرید اشتراک فمیلی پلن

انواع اشتراک اپل موزیک

 پلن‌های اشتراک اپل موزیک انواع مختلفی دارند که هرکدام از ویژگی‌ها و امکانات منحصربه‌فردی برخوردار است. در ادامه قصد داریم تا پلن‌های اشتراک موجود در اپل موزیک را دور میز مقایسه بنشانیم. برای خرید اشتراک اپل موزیک شما می‌بایست از بین سه اشتراک یکی را انتخاب کنید.

پلن 3 ماه اشتراک رایگان

یکی‌از مزایای انتخاب اپل موزیک به‌عنوان یک سرویس پخش موسیقی همین اشتراک 3 ماهه رایگان است درواقع اپل موزیک برای کاربرانی که قصد دارند برای اولین بار از این برنامه استفاده کنند و هیچ آشنایی با امکانات و تجربه کاربری آن ندارند این اشتراک را طراحی کرده است. این پلن تاریخ انقضا 3 ماه دارد و در زمانی فعال می‌شود که شما به‌عنوان یک کاربر جدید قصد دارید در این برنامه ثبت نام کنید. اما هرکدام از پلن‌های این برنامه محدودیت و مزایای مختص به خود را دارند و در این اشتراک نیز برخی از امکانات اپل موزیک غیرفعال است اما شما همچنان به‌صورت رایگان می‌توانید هر آهنگی را از هر خواننده و آلبومی که هست جست‌وجو کرده و به آن گوش دهید.

اشتراک ویس پلن (Voice Plan)

این اشتراک که به تازگی و همراه با بروزرسانی iOS 15.2 در ماه اکتبر 2021معرفی شد دارای ویژگی‌ها و امکانات منحصربه‌فردی است که هیچ سرویس پخش موسیقی همانند آن را نداشته و ندارد. در این اشتراک کاربران تنها با پرداخت 4.99 دلار در ماه می‌توانند از امکانات این برنامه استفاده کنند. همانطورکه از قدیم شنیده‌ایم، هیچ ارزانی بی حکمت نیست! ارزان‌تر بودن این اشتراک نسبت به دیگر پلن‌ها نیز مزایا و محدودیت مختص به خود را دارد به‌طوری‌که مشترکان این سرویس می‌توانند از بخش اعظمی از امکانات اپل موزیک بهره‌مند شوند اما فقط به یک شرط؛ آن هم درخواست از طریق دستیار صوتی اپل یعنی سیری است. شما با اولین ورود خود به برنامه به‌عنوان کاربری که اشتراک ویس پلن اپل موزیک را خریداری کرده شاهد یک اتفاق جالب خواهید بود و آن هم نبود رابط کاربری در آن است یعنی شما توانایی انجام هیچ کاری را به‌صورت دستی و داخل برنامه ندارید و تنها کافیست تا سیری را صدا بزنید.

فمیلی پلن (Family Plan)

در این پلن شما با پرداخت تنها 14.99 دلار در ماه و تا حداکثر 6 نفر به‌صورت همزمان می‌توانید از تمام امکانت اپل موزیک در یک حساب مشترک بهره‌مند شوید. در این پلن تمام اعضای خانواده می‌توانند پلی‌لیست و پیشنهادات بعدی مختص‌به‌خود را داشته باشند.

ایندیویجوال پلن (Individual Plan)

پلن فردی اپل موزیک یکی از معمول‌ترین اشتراک‌هایی است که در دیگر سرویس‌های پخش موسیقی نیز یافت می‌شود با این تفاوت که شما با پرداخت تنها 9.99 دلار در ماه می‌توانید از تمام امکانات اپل موزیک بهره‌مند شده و از دو ویژگی lossless audio وDolby Atmos نیز استفاده کنید.

چگونه به یکی از مشترکان این سرویس بی‌نظیر تبدیل شویم؟



درحالت عادی کاربران دیگر کشورها برای خرید اشتراک اپل موزیک می‌توانند با کارت اعتباری خود به راحتی خریدشان را انجام دهند اما کاربران ایرانی به‌دلیل تحریم‌های بانکی موجود در کشورمان نمی‌توانند معاملات بانکی خارجی داشته باشند از این رو برخی فروشگاه‌های معتبر و قانونی که توانسته‌اند از طریق راهکارهایی نقش واسطه را ایفا کنند، خرید از سایت‌های خارجی را برای کاربران ایرانی محقق کردند.

شما می‌توانید برای تجربه خرید اپل موزیک و تهیه اشتراک آن با تخفیف ویژه و پشتیبانی قوی، لینک زیر را کلیک کنید:

https://sibkade.com/product/applemusic/

 

برای خرید اشتراک اپل موزیک می‌توانیم به چه فروشگاه‌هایی مراجعه کنیم؟

ایرانیکارت

این فروشگاه نیز خدماتی نظیر انواع گیفت کارت مانند گیفت کارت اپل موزیک، رمز ارز، کیف پول الکترونیک، خرید از آمازون، ثبت‌نام در آزمون‌های زبان و غیره را به کاربران ارائه می‌دهد.

اکانت پلاس

این فروشگاه فعالیت خود را در سال 1397 و با ارائه خدمات مرتبط با سرویس اپل موزیک آغاز کرده و هم‌اکنون خدمات برنامه‌هایی نظیر یوتیوب، نتفلیکس، اسپاتیفای و غیره را نیز به کاربران ارائه می‌دهد.

سیب کده

فروشگاه سیب کده (https://sibkade.com) نیز فعالیت خود را به مدت دوسال در شبکه‌های مجازی تلگرام و اینستاگرام در زمینه خدمات مرتبط با اپل موزیک آغاز کرد و توانست در همین زمان کم اعتماد بیش از هزاران کاربر را به خود جلب کند. هدف اصلی فعالیت سیب کده احترام به مشتری و ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن است به همین دلیل است که تمام سفارشات اشتراک اپل موزیک به‌صورت فوری و در بازه زمانی 3 الی 24 ساعت کاری پس از خرید فعال می‌شوند.

از دیگر مزایای خرید اشتراک اپل موزیک از سیب کده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی اختصاصی تا اخرین روز پایان اشتراک اپل موزیک شما
  • خدمات سیب کده به اپل موزیک محدود نشده و خدمات اشتراکی برنامه‌هایی نظیر اسپاتیفای، اپل تی وی، یوتیوب پرمیوم، نتفلیکس، اپل فیتنس پلاس و غیره را نیز در دسترس دارد.
  • سیب کده جزو معدود فروشگاه‌هایی است که دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت است.
  • تمام اشتراک‌های خریداری شده در سیب کده برروی منطقه آمریکا فعال می‌شود تا شما کاربر عزیز بتوانید از کامل‌ترین آرشیو موسیقی اپل موزیک بهره‌مند شوید.
  • تمام فعال‌سازی‌ها از طریق فمیلی شیرینگ برروی اپل آیدی شما و بدون نیاز به پسوورد انجام می‌شود.

راه‌های ارتباطی با مجموعه سیب کده

  • شماره تلفن: ۰۲۱۹۱۳۰۲۴۴۹
  • نشانی ایمیل : [email protected]
  • تاریخ: 13/11/1400
  • روز: چهارشنبه





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 733]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن