تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817468194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا: برنامه موشکی قدرتمند ایران ما را نگران می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا با تکرار ادعاها علیه ایران گفت: تهران می‌خواهد قدرت مسلط در منطقه باشد.



به گزارش جام جم آنلاین از فارس، ژنرال جوزف ووتل در اظهاراتی با تکرار ادعاها علیه ایران گفت که تهران می‌خواهد قدرت مسلط در منطقه باشد. وی که در کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا صحبت می‌کرد از افزایش تنش‌ها با ایران به عنوان چالشی یاد کرد که نیازمند توجه و تلاش آمریکا است. «ووتل» در بخشی از اظهاراتش در این نشست با اشاره به اقدام پارلمان عراق در بازشناسی نیروهای حشد الشعبی به عنوان نیروهای رسمی امنیتی این کشور مدعی شد که مشارکت این نیروها در آزادسازی شهر موصل از چنگ داعش باعث ایجاد چالش‌ها و مشکلاتی خواهد شد. ووتل مدعی شد که «نیروهای بسیج مردمی» (حشد الشعبی) دنبال گسترش نفوذشان در عراق از طریق کانال‌های سیاسی و نظامی هستند. رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا گفت: «ما کماکان شاهد اثرگذاری مخرب ایران در سراسر عراق و سوریه هستیم. در حالی که آنها بر مقابله با داعش در عراق متمرکز هستند، ما کماکان از تلاش‌های ایران برای حمایت از حکومت سوریه در برابر معارضان این کشور نگران هستیم.» جوزف با بیان این ادعا که ایران در صدد افزایش دادن «نقش مخرب خود نه تنها در سوریه بلکه در سراسر کشورهای عربی در منطقه است» گفت: «این، در راستای بلندپروازی دیرینه آنها برای به دست آوردن هژمونی در منطقه است.» فرمانده آمریکایی در ادامه با بیان این ادعا که ممکن است بعد از کاهش تهدید داعش توجه ایران به سمت هدف قرار دادن پرسنل و زیرساخت‌های آمریکا معطوف شود، گفت: «علاوه بر این، ما بایستی مراقب باشیم که اقدامات ما به صورت غیرتعمدی به تقویت موضع ایران در داخل منطقه منجر نشود.» «ووتل» ادعا کرد: «ایران مهم‌ترین تهدید علیه منافع ما و منافع شریکان و متحدان ما است.» وی به سوال یک نماینده کنگره درباره اینکه آیا «اقدامات مخرب ایران در منطقه» بعد از برجام افزایش یافته است، پاسخ مثبت داد و گفت که واشنگتن در حال همکاری با متحدانش برای واکنش به این موضوع است. این ژنرال آمریکایی همچنین گفت: «ما بعد از برجام شاهد هیچ بهبودی در رفتار ایران نبوده‌ایم. ایران به دنبال این است که یک هژمون منطقه‌ای باشد و نیروهای آن با منافع آمریکا در عراق، یمن، لبنان، غزه و سوریه در تعارض است.» ووتل گفت که آمریکا بایستی در واکنش به این اقدامات برای مسئولیت‌پذیر کردن ایران و مقابله با ایدئولوژی انقلابی این کشور تلاش کند. او گفت: «نگرانی ما مردم ایران نیست بلکه ایدئولوژی انقلابی این کشور است.» وی تصریح کرد: «توافق هسته‌‌ای دست‌کم برای چندین سال یکی از تهدیدهای کلیدی ایران را از بین می‌برد. متأسفانه، این توافق موجب شده عده‌ای فکر کنند که ما تا اندازه زیادی مشکلاتی که ایران ایجاد می‌کند را حل کرده‌ایم اما چنین نیست. ایران علاوه بر قابلیت سلاح هسته‌ای، منشأ چندین تهدید باورپذیر دیگر نیز هست. آنها یک برنامه موشکی قدرتمند دارند و ما از فعالیت‌های سایبری و دریایی ایران و همچنین اقدامات نیروهای سپاه و سپاه قدس ایران و شبکه وابستگان آنها نگران هستیم.» فرمانده آمریکایی همچنین تصریح کرد: «با علم به اینکه ایران بزرگترین تهدید درازمدت علیه منافع آمریکا است بایستی از فرصت‌ها برای اطمینان خاطر دادن به متحدانمان و شکل‌دهی به رفتارهای ایران استفاده کنیم.»


پنج شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 09:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن