تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798937983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلب واقعیت و تخریب جناحی با بودجه عمومی/ حمله گازنبری به روحانی وقتی وعده های قالیباف فراموش می شود!


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:


شیپور زنی اصولگرایان از سر گشاد ساز!
قلب واقعیت و تخریب جناحی با بودجه عمومی/ حمله گازنبری به روحانی وقتی وعده های قالیباف فراموش می شود!
چنین رویکردی طبیعی و بدیهی است به هنگامه ای که در وجه ایجابی آنان گفتمانی مجذوب برای جذب لایه های مختلف و متکثر مردم به سمت و سوی خود ندارند و البته کارنامه ای بس مشعشع در دوران دولت مورد حمایت آنان رقم خورده و با این وصف چاره ای باقی نمی ماند جز رویکردهای سلبی و حمله بی امان به روحانی.
روز نو :  
چنین رویکردی طبیعی و بدیهی است به هنگامه ای که در وجه ایجابی آنان گفتمانی مجذوب برای جذب لایه های مختلف و متکثر مردم به سمت و سوی خود ندارند و البته کارنامه ای بس مشعشع در دوران دولت مورد حمایت آنان رقم خورده و با این وصف چاره ای باقی نمی ماند جز رویکردهای سلبی و حمله بی امان به روحانی.
همانگونه که قابل پیش بینی بود با داغ شدن تنور فضای سیاسی و نزدیکی به موسم انتخابات ریاست جمهوری؛ فضای رسانه ای هم شاهد اوج گیری کنش و واکنش هاست و جریان ها و نحله های مختلف از دریچه قبض و بسط های رسانه ای به اثر گذاری بر افکار عمومی و آرایش دهی فضای سیاسی بر مدار توفیق و پیروزی طیف متبوع خود بر دیگر رقبا اهتمام دارند.  
 
به گزارش روز نو؛ اصولگرایان که از همان آغازین روزهای ریاست جمهوری حسن روحانی ساز مخالف را کوک کرده و از موضع بدهکاری به طلبکاری نقل مکان کرده و به جای پاسخگویی نسبت به عملکردهای معوجی که منجر به آسیب های جدی بر پیکره سپهرهای مختلف کشور شده بود، دولت یازدهم را طلبکارانه به نقد نشسته و بازخواست می کردند، طبیعی است که اکنون بر حجم نقدهای بی امان و حملات بی محابای رسانه ای بکوبند و لحظه ای و لمحه ای در این میان کوتاه نیایند.
 
اصولگرایانی که از اخلاق دم می زنند و مدعی هستند که دولت فعلی نتوانسته گره از مشکلات کشور بگشاید و این آنها هستند که توانایی سامان دهی به وضعیت معیشتی مردم را دارند و می توانند هر گره ای را باز کنند!بی پرده تر از هر زمان دیگری شخص رئیس جمهوری را هدف گرفته و او را به نقد می کشند.
 
البته چنین رویکردی طبیعی و بدیهی است به هنگامه ای که در وجه ایجابی آنان گفتمانی مجذوب برای جذب لایه های مختلف و متکثر مردم به سمت و سوی خود ندارند و البته کارنامه ای بس مشعشع در دوران دولت مورد حمایت آنان رقم خورده و با این وصف چاره ای باقی نمی ماند جز رویکردهای سلبی و حمله بی امان به روحانی.
 
با چنین رویکردی دست یابی به هدف اولویت است و وسیله گویا تفاوتی نمی کند و تخریب به هر شکل ممکن مجاز می شود، تا آنجا که متن صریح و مشخص یک گفتار روحانی در فضای پیشا انتخاباتی دوره یازدهم ریاست جمهوری در قلب واقعیتی آشکار دستمایه تخریب تمام عیار و پروپاگاندای سیاه رسانه ای آنان می شود.
 
روحانی در خرداد ماه سال 92 در یکی از برنامه های تبلیغاتی انتخابات گفته بود که برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی کشور برنامه دارد و در کنار آن تاکید کرده بود که برنامه یکماه و 100 روزه برای تحول اقتصادی هم دارد.
 
خبرنگار اصولگرا در کنفرانس خبری روحانی از روحانی پرسید که شما وعده 100 روزه برای حل مشکلات کشور داده بودید و .... روحانی در پاسخ تاکید کرد که این دروغ است و او به هیچ وجه نگفته که مشکلات کشور را 100 روزه حل می کند و کسی که وعده حل کردن مشکلات را در یک روز می داد او نبوده است و تاکید کرد: « آدم مگر بی عقل باشد که بگویید 100 روزه مشکلات را حل می کند»
 
به مجرد این کنش و واکنش در کنفرانس خبری رئیس جمهوری در شبکه های مجازی و سایت های اصولگرا موجی از حملات به روحانی آغاز شد که رئیس جمهوری دروغ گفته و او چنین وعده ای داده است و رئیس دولت دچار تناقض گویی شده است.
 
جالب آنکه به رغم مشخص بودن وعده رئیس جمهوری و در دسترس بودن فیلم آن برنامه چنین ادعایی مطرح شده است اما نکته جالب در این میان آنست که رسانه هایی اکنون اینچنین کمر به تخریب روحانی بسته و رئیس جمهوری را متهم به دروغگویی می کنند که بودجه آنان از بیت المال تامین می شود و مشخص نیست بر چه اساس و متر و معیاری رسانه های متعلق به مردم دستمایه رویکردهای طیفی و جناحی شده و برای پیروزی یک طیف و جریان بی محابا به فعالیت می پردازند و چگونه می توان به صداقت چنین طیف و جریانی اعتماد کرد وقتی آنان بدیهی ترین حقوق مردم و الزامات قانونی و اخلاقی را زیر پا گذاشته و  رسانه های عمومی را تبدیل به تریبون جناحی می کنند
 
صبح امروز و پس از یک روز تعطیلی، رسانه های مکتوب و روزنامه انتشار یافتند و جالب توجه آن بود که قریب به اتفاق رسانه های متعلق به طیف اصولگرایان گفته حسن روحانی را عکس یا تیتر یک خود کرده بودند،رسانه هایی که به طور معمول سخنان رئیس جمهوری را بازتاب چندانی نداده و در طول این 4 سال به سادگی و با حداقل توجه از کنارش می گذشتند، به یکباره روحانی را تیتر یک خود کردند اما نه برای ارائه آمار و دستاوردها و عملکردها که برای تخریب و اشاره به گفته رئیس جمهوری در خصوص وعده 100 روزه.
 
غیر از کیهان و وطن امروز و رسانه هایی که رویکرد آنان همیشه همین بوده و غیر این نیز از آنان انتظار نمی رود، واکنش روزنامه همشهری که متعلق به شهرداری تهران است و علی القاعده باید بدور از رویکردهای طیفی و جناحی باشد چرا که بودجه آن از جیب مردم است! جالب توجه بود، همشهری تیتر یک خود را به سخن روحانی اختصاص داده و با فونت درشت نوشت: « روحانی: نگفتم 100 روزه مشکلات را حل می کنم» در ادامه در قالب زیر تیتر نیز آمده است:« روحانی در حالی که در سال 92 وعده تحول اقتصادی در کوتاه مدت 100 روزه داده بود در نشست خبری دوشنبه آن را تکذیب کرد»
 
انتصاب دروغگویی به رئیس جمهوری مستقر کشور در رسانه متعلق به بیت المال آنهم علیرغم وجود فیلم سخنان روحانی، برای اغراض و اهداف سیاسی آقای شهردار نکته جالب توجهی است اما از آن جالب تر آنست که بدانیم خود آقای قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 کسی بود که وعده زمان دار برای حل مشکلات اقتصادی کشور را داده بود.
 
قالیباف در تبلیغات انتخاباتی خود در سال 92 گفته بود:«بنده به عنوان دولت آینده معتقد هستم و بر این باور هستم و قول می‌دهم در اولین فرصت ثبات اقتصادی و آرامش ذهنی و روانی را آماده کنم. برای این ثبات اقتصادی طرحی 2 ساله را آماده کرده‌ام و اینکه می‌گویم دو ساله، از این جهت است که بر اساس همان فرهنگ کاری قبلی‌ام که مردم همانگونه که با کار من آشنا هستند، زمان بندی برای کارم خواهم داشت.» نکته ای که بارها از سوی قالیباف در فضای آن دوره انتخابات مطرح شد اما جالب تر از آن نیز، وی گفته بود: «مردم مطمئن باشند اگر بنده توفیق خدمت را پیدا کردم تا پایان سال 92 تمام مشکلات معیشتی را حل خواهم کرد و دیگر این عدم اطمینان در بازار احساس نخواهد شد. در دولت ما در 6 ماه این اعتماد را بوجود می‌آوریم، مانند کشورهای ترکیه، آرژانتین، شیلی که این شرایط سخت را داشتند، این کار را انجام خواهیم داد.» وی همچنین گفته بود:« حق مردم این است که بدانند من در چه زمان بندی چه کاری انجام می دهم. بنده در بحث های اقتصادی برنامه دو ساله ای دارم تا بتوانم مشکل گرانی و بیکاری و بالا بردن قدرت خرید مردم و معیشت را حل و فصل کنیم. این که من می گویم دو ساله، چون عادت ما این است، اما ظرف 6 ماهه اول همه تلاش خود را خواهیم کرد تا یک تحول جدی در مدیریت اقتصادی کشور و در تثبیت ثبات ارز به وجود بیاوریم و در واقع نگاه دولت به ارز را به عنوان یک درآمد کنار بگذاریم و تورم را کنترل کنیم.»
 
حال قضاوت با مخاطبان باشد که چه کسانی وعده و وعیدهای آنچنانی داده و به رغم شکست اکنون پس از 4 سال برای پیروزی بر رقیب سیاسی دست به چه اقدامات و وارونه نمایی هایی می زنندو تا چه میزان صداقت دارند!
       




تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن