تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817563191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع معضل بیکاری جوانان از اولویت های دولت تدبیر و امید است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رفع معضل بیکاری جوانان از اولویت های دولت تدبیر و امید است
معاون امنیتی سیاسی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به جدیت دولت یازدهم برای کاهش بیکاری در کشور، گفت: رفع معضل بیکاری جوانان از اولویت های دولت تدبیر و امید است.
 محمود قنبری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سالن غدیر استانداری سمنان، با اشاره به ایجاد بیش از 720 هزار شغل در کشور در سال 95، افزود: با وجود اینکه درآمد های نفتی کشور در سال های 90 و 91 بالا بود، ولی در مجموع 10 هزار شغل هم ایجاد نشد و این در حالی است که دولت تدبیر و امید با وجود همه مشکلات و کاهش درآمد های کشور در بخش های مختلف، امسال 720 هزار شغل ایجاد کرده و تلاش دارد تا این رقم را به حداقل یک میلیون نفر افزایش دهد.
قنبری با بیان اینکه دولت برنامه های متعدد و زیادی برای رفع بیکاری جوانان و ایجاد اشتغال پایدار در کشور دارد، بیان کرد: با تلاش دولت یازدهم، امروز عمده شاخص های اقتصادی کشور دارای رشد بالایی بوده و تراز تجارت خارجی هم برای اولین بار مثبت شده است.
وی، کاهش تورم از 44 درصد به هشت درصد را یکی دیگر از شاهکارهای دولت فعلی عنوان کرد و گفت: به طور قطع اگر برجام و دستاوردهای پسابرجام نبود، امروز شاهد کاهش فروش نفت بودیم و پول نفت در برابر غذا بود.
معاون امنیتی سیاسی و اجتماعی استاندار سمنان، با تاکید بر اینکه باید قبول داشته باشیم که این دولت موفقیت های فراوانی در همه بخش ها از جمله کاهش تورم داشته، گفت: پایین آمدن نرخ تورم به معنای این نیست که کالاها و اجناس ارزان تر شده، بلکه سرعت رشد قیمت ها کنترل و مهار شده است.
قنبری، با اشاره به اقدام مهم دولت یازدهم در احیاء و راه اندازی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط با ایجاد سامانه بهین یاب در همه استانها، افزود: دولت با راه اندازی این سامانه فرصتی را برای واحدهای تعطیل و نیمه فعال فراهم کرد تا بتوانند با دریافت تسهیلات رونق تولید، واحدها را فعال و تولید خود را تقویت و افزایش دهند.
وی با اشاره به تلاش های استان در این بخش و تشکیل جلسات متعدد برای رفع مشکل واحد ها، خاطرنشان کرد: از تعداد 2 هزار و 541 واحد ثبت نام شده در این سامانه، پرونده هزار و 830 واحد به بانک های عامل معرفی و تاکنون بیش از 600 واحد موفق به دریافت تسهیلات به میزان 370 میلیارد تومان شده اند.
قنبری با بیان اینکه مسوولان استان سمنان در تلاش هستند تا سهم استان را در پرداخت تسهیلات رونق تولید افزایش دهند، گفت: همچنین کمیته ای برای نظارت بر واحد هایی که این تسهیلات را دریافت کردند تشکیل شده تا بر ایجاد اشتغال جدید و پایداری آن نظارت مستمر داشته باشد.
در این جلسه که جمعی از مسوولان و مدیران و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان استان حضور داشتند، گزارشی از طرح پیمایش ملی طرد اجتماعی جوانان و عوامل زمینه ساز آن در ایران ارائه شد و آسیب های موجود در این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
حدود 250 هزار نفر از جمعیت استان سمنان را جوانان تشکیل می دهند.




تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن