تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819705317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تظاهرات مسلمانان در آمریکا در اعتراض به دستورات ترامپ


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تظاهرات مسلمانان در آمریکا در اعتراض به دستورات ترامپ
چند ساعت پس از آنکه رئیس‌جمهور آمریکا دستور به ممنوعیت ورود مسلمانان به این کشور را صادر کند و در حالی که چند ساعت از دستور وی برای ساخت دیوار در مرز مکزیک می‌گذشت رهبران مسلمان به منظور اعتراض به این دستورات دست به تظاهرات زدند.
آفتاب‌‌نیوز : به نوشته روزنامه ایندیپندنت، در واشنگتن صدها تن از مردم با در دست گرفتن پلاکاردهایی که روی آنها نوشته شده بود هیچ بشری غیرقانونی نیست گردهم جمع شده و به تازه‌ترین اقدامات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعتراض کردند.


این تظاهرات تنها طی چند ساعت از سوی شورای روابط اسلامی – آمریکا برنامه‌ریزی شد.


مدیر این شورا درباره دستورات اخیر ترامپ اظهار کرد: این اقدامات تایید اسلام‌هراسی و در واقع تحقق سیاست‌های غیر آمریکایی است که ترامپ در کمپین انتخاباتی خود مطرح کرد.


وی ادامه داد: این ممنوعیت کشور ما را به مکانی امن‌تر تبدیل نمی‌کند در عوض باعث خشم پناهجویان مسلمان و کل جامعه مسلمانان آمریکا خواهد شد.


به گزارش ایسنا، این عضو شورای روابط اسلامی – آمریکا ادامه داد: این ممنوعیت‌ها ابزاری تبلیغاتی به دشمنان ما خواهند داد که در تلاش برای اشاعه خوانش‌های اشتباه از جنگ آمریکایی‌ها علیه اسلام هستند.


در این میان نیویورک تنها یک مورد از چندین شهری است که متعهد شده با مقامات دولتی مهاجرتی همکاری نخواهد کرد و مانند سابق باقی خواهد ماند.


با این حال ترامپ هشدار داده است: بودجه چنین ایالت‌هایی را لغو خواهد کرد؛ اقدامی که خانواده هزاران مهاجر را در معرض خطر قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که حدود 40 درصد جمعیت شهر نیویورک خارجی هستند.






۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن