تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817359048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوانان آمریکایی از آینده خود در دولت ترامپ نگران هستند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: جوانان آمریکایی از آینده خود در دولت ترامپ نگران هستند
یک نظرسنجی در آمریکا نشان داد، جوانان آمریکایی نسبت به دولت دونالد ترامپ شدیدا بدبین بوده و از میان آنها جوانان گروه‌های اقلیت نظیر لاتین تبارها، آسیایی تبارها و سیاه پوستان نگرانی بیشتری درباره آینده‌شان در چهار سال دولت ترامپ دارند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این نظرسنجی از سوی شرکت "جن فوروارد" و در میان جوانان بالغ آمریکایی‌ در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال انجام شده است. بر اساس این نظرسنجی جوانان آمریکایی بیشتر انتظار دارند که وضعیت‌شان در پایان دوره چهار ساله اول دولت دونالد ترامپ بدتر شده باشد.

همچنین اکثر این جوانان آمریکایی عقیده دارند ترامپ در آمریکا بیشتر از اتحاد، تفرقه به وجود خواهد آورد؛ درصد جوانانی که معتقدند ترامپ تفرقه ایجاد می‌کند ۶۰ درصد و کسانی که معتقدند ترامپ اتحاد ایجاد می‌کند ۱۹ درصد بوده است. ۵۲ درصد از جوانان سفیدپوست، ۷۲ درصد از جوانان لاتین تبار، ۶۶ درصد از جوانان آسیایی تبار و ۷۰ درصد از جوانان سیاه پوست آمریکایی معتقد هستند که ریاست جمهوری ترامپ موجب شکاف و تفرقه بیشتر در آمریکا خواهد شد. این نظر سنجی که برای اولین بار در نوع خود انجام شده توجه ویژه‌ای به جوانان و اقلیت‌های آمریکایی نشان داده است و مشخص می‌کند که چطور نژاد و قومیت به دیدگاه‌های یک نسل جدید شکل می‌دهد.

این نظرسنجی مشخص کرده که ۵۴ درصد از جوانان آمریکایی در مجموع می‌گویند زندگی رنگین پوستان در آمریکا در زمان ریاست جمهوری ترامپ بدتر خواهد شد. در عین حال حدود دو سوم جوانان سیاه پوست، آسیایی تبار و لاتین تبار آمریکایی فکر می‌کنند در دوره ترامپ وضعیت رنگین پوستان در آمریکا بدتر خواهد شد و همچنین سفیدپوستان نیز با احتمال بیشتری انتظار دارند وضعیت اقلیت‌ها به جای بهتر شدن بدتر شود که این میزان در میان سفیدپوستان ۴۶ درصد موافق به ۲۱ درصد مخالف بوده است.

طبق این نظرسنجی مجموعا ۴۰ درصد از جوانان بالغ آمریکایی عقیده دارند از اکنون تا چهار سال بعد وضعیت‌شان بدتر خواهد شد و تنها ۲۳ درصد از این جوانان انتظار دارند وضعیت‌شان بهتر شود. درصد جوانان رنگین پوست آمریکایی که انتظار بدتر شدن وضعیت‌شان را از الان تا چهار سال دیگر دارند بسیار چشمگیرتر بود و جوانان سفیدپوست نیز درصد برابری را داشته‌اند. همچنین جوانان آمریکایی در خصوص ریاست جمهوری اوباما نیز اعلام نظر کرده و درصد کسانی که گفته‌اند اوباما برای اتحاد در آمریکا تلاش بیشتری انجام داده تا ایجاد تفرقه و اختلاف با کسانی که با آن مخالفند اختلاف کمی داشته و معادل ۳۸ درصد به ۳۵ درصد  بود. ۲۶ درصد نیز گفتند به هیچ کدام اعتقاد ندارند.

در ادامه در میان جوانان سیاه پوست با درصد موافق ۵۷ درصد به ۱۶ درصد مخالف، در میان لاتین تبارها با ۵۷ درصد موافق به ۱۹ درصد مخالف و در میان آسیایی تبارها با ۴۶ درصد موافق به ۲۷ درصد مخالف، اکثرا معتقد بودند که اوباما در آمریکا بیشتر اتحاد ایجاد کرده تا اختلاف. اما جوانان سفیدپوست آمریکایی اکثرا با میزان ۴۶ درصد معتقد بودند که ریاست جمهوری اوباما بیشتر تفرقه به وجود آورده است و تنها ۲۶ درصد از این جوانان سفیدپوست با این مساله مخالفت کرده‌ و اعتقاد داشته اند اوباما بیشتر اتحاد ایجاد کرده است.



۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن