تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816905315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در دیدار وزیر ارشاد با هنرمندان چه گذشت؟ | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حیات هنری کشور با حیات هنری هنرمندان رقم خورده است و همه ما با بزرگان هنری کشور خاطرات به ‌یادماندنی داریم.

به گزارش تراز ،«سیدرضا صالحی امیری» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در نشستی با بزرگان هنر کشور با تأکید بر این مطلب گفت: بنای دولت تدبیر و امید در حوزه فرهنگ و هنر حفظ کرامت و منزلت هنرمندان کشور است و رئیس‌جمهوری نیز بر این نکته تأکید بسیار دارند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران و جامعه باید منزلت و جایگاه بزرگان هنری کشور را بداند و حق این جایگاه را ادا کند.

عضو کابینه تدبیر و امید ادامه داد: هر نظام برای بقای خود نیازمند سرمایه ‌است. نخبگان، هنرمندان و بزرگان هر جامعه به‌عنوان سرمایه‌های آن محسوب می‌شوند و هنرمندان همیشه در تاریخ ماندگارند و باید قدر این شخصیت‌های بزرگ را بدانیم.

صالحی امیری تأکید کرد: نباید از هنرمندان استفاده ابزاری و از هنر آنها سوءاستفاده کرد بلکه باید هنرمندان به‌عنوان سرمایه‌های ملت محسوب شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان یکی از متولیان فرهنگی و هنری کشور گوش شنوا نسبت به دردها و مشکلات جامعه هنری کشور دارد و باید فضایی ایجاد شود تا بتوان از ظرفیت‌های هنری هنرمندان کشور بهره‌های کافی برد.

وی گفت: چهره‌های فاخر کشور باید به ملت و جامعه بین‌الملل معرفی شوند و در سطح ملی و در میان نسل جوان بازتولید شوند؛ چرا که نسل جوان با ریشه‌های خود انقطاع پیدا کرده‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بزرگان هنری کشور ریشه‌های درخت  فرهنگی و هنری سرزمین ایران هستند و درخت بدون ریشه سبز نمی‌ماند. حفظ ریشه به معنی تداوم حیات فرهنگی و هنری کشور است.

وی با اشاره به مسائل بیمه هنرمندان، ادامه داد: درباره بیمه هنرمندان جلسات بسیاری با مدیران ومعاونان سازمان تأمین اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه داشته‌ام و در آینده‌ای نزدیک نتایج این جلسات اعلام خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسأله بیمه هنرمندان موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشت تا بتوان تا حدودی دغدغه‌های اصحاب این حوزه را رفع کرد.

وی تأکید کرد: بررسی و حل مشکلات بیمه هنرمندان جزو موضوع‌هایی است که در چند اولویت اصلی کاری‌ام در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به برخی مطالبات هنرمندان گفت: از همه توان و ظرفیت خود در دولت استفاده می‌کنم که بتوانم بخشی از مطالبات هنرمندان را پاسخگو باشم.

صالحی امیری افزود: با تعامل باید مسائل را حل کرد زیرا در فضای مناقشه نمی‌توان کاری از پیش برد.

وی با تأکید بر اینکه نباید وارد زمینی شد که دیگران طراحی کرده‌اند، ادامه داد: مسائل اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حل مسائل و مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر است و با آگاهی کامل این مسیر را باید پیش می‌برد.

عضو کابینه تدبیر و امید گفت: وقتی از جامعه‌ای فرهنگ و هنر گرفته می‌شود، بی‌اخلاقی‌ها جای آن را می‌گیرد. بنابراین باید بدانیم که فرهنگ و هنر روح تعالی را وارد جامعه می‌کند و باید آن را ارج نهیم.

وی تأکید کرد: دولت تدبیر و امید برای اینکه بتواند به ملت خدمت کند به کمک و همیاری هنرمندان نیاز دارد و راه نجات کشور و نسل جوان احیای حوزه فرهنگ و هنر است.


منبع: فارس

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 25 آذر 1395 - 12:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن