تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814254332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهدید کره شمالی برای حمله هوایی به سئول


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تهدید کره شمالی برای حمله هوایی به سئول
روزنامه دولتی کره شمالی اعلام کرد که پیونگ یانگ به خاطر فشار نظامی و سیاسی از سوی کره جنوبی و آمریکا، تهدید کرده است که یک حمله هوایی را به سئول انجام خواهد داد.
روزنامه رودونگ سینمون ارگان حزب کارگر کره شمالی امروز دوشنبه نوشت: نیروهای مسلح کره شمالی منتظر یک پیام برای اجرای حمله نهایی هستند.
به گزارش نامه نیوز، آمریکا و کره جنوبی 30 نوامبر مانورهای مشترک سالیانه خود را برگزار کردند و این مانورها تا 5 دسامبر یعنی دوشنبه گذشته ادامه یافت. این تمرینان نظامی بر حملات همزمان به سامانه‌های رادار، موشک اندازهای متحرک و سایر تاسیسات نظامی کره شمالی متمرکز شده بود. 30 نوامبر شورای امنیت سازمان ملل نیز قطعنامه جدیدی را تصویب کرد که بر اساس آن تحریمهای بیشتری علیه پیونگ یانگ اعمال خواهد شد و برنامه های هسته ای و موشکی این کشور محکوم شده است. خبرگزاری رسمی کره شمالی نیز اخیرا اعلام کرد که کیم جونگ اون رهبر این کشور انجام یک مانور عملیاتی با هدف حمله به کره جنوبی را شخصا هدایت کرده است. تحولات در شبه جزیره کره در حالی است که ارتش کره جنوبی برای مقابله با هرگونه اقدام تحریک آمیز کره شمالی به حالت آماده باش درآمده است. اعلام آماده باش به واحدهای نظامی کره جنوبی پس از آن بوده است که پارلمان این کشور رئیس جمهور را استیضاح و از قدرت تعلیق کرده است.

منبع: تسنیم

مطالب مرتبط
تظاهرات میلیونی مردم کره جنوبی علیه رئیس جمهور این کشور
30 هزار نفر خواستار استعفای رئیس جمهور کره جنوبی شدند
هشدار کره شمالی به کره جنوبی برای استقرار افزارهای جنگ روانی در مرز مشترک
پیونگ یانگ، کره جنوبی را تهدید به حمله کرد



۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن