تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821253549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه پروژه های استان قم باید زیرپوشش بیمه باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم:
همه پروژه های استان قم باید زیرپوشش بیمه باشند

استاندار قم با اشاره به اینکه همه پروژه های استان باید زیرپوشش بیمه باشند خاطرنشان کرد: برای افزایش ضریب نفوذ بیمه باید جذابیت های لازم برای مردم مشخص شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ، سید مهدی صادقی عصر امروز با اشاره به اینکه فرهنگ بیمه در کشور ضعیف است اظهار داشت: تاکنون ترویج فرهنگ بیمه به درستی انجام نشده و باید برای گسترش و تقویت فرهنگ بیمه ای در کشور تلاش شود.
استاندار قم نقش بیمه ها را مؤثر در ایمن سازی و آرامش بخشی جامعه برشمرد و افزود: بیمه سرمایه گذاری مطمئن است، حوادث خبر نمی کنند از همین رو مردم باید از خدمات بیمه ای مطلع باشند.
وی با بیان اینکه در برخی حوادث و جبران خسارات تعهدات گفته شده اجرا نمی شود تصریح کرد: مشروعیت و اعتبار بیمه ها با کوتاهی بیمه ها در اجرای تعهدات سلب می شود از همین رو باید شفاف سازی لازم انجام شود.
صادقی با اشاره به رقابت دائمی بین بیمه ها خاطرنشان کرد: پوشش های بیمه ای مناسب می تواند تأمین کننده سرمایه مردم باشد، از آنجا که استان قم در موقعیت ویژه ای در کشور قرار دارد از همین رو بیمه ها می توانند با تلاش موقعیت بهتری جذب کنند.
وی با تاکید براینکه بسیاری از کارگروه های استانی می توانند پوشش بیمه ای داشته باشند افزود: اگر مشکلات و نارسایی درزمینه بیمه ها وجود دارد باید به مسئولان استانی ارائه شود تا در حد توان مشکلات رفع شود.
استاندار قم با اشاره به اینکه همه پروژه های استان باید تحت پوشش بیمه باشند خاطرنشان کرد: برای افزایش ضریب نفوذ بیمه باید جذابیت های لازم برای مردم مشخص شود.
وی با بیان اینکه فرهنگ سازی تأثیر به سزایی در جذب بیمه شوندگان دارد عنوان کرد: باید بازار تقاضا برای بیمه ها مشخص شود و نگاه بیمه ها باید سخاوتمندانه باشد.
صادقی با تاکید براینکه نباید دفاتر بیمه ای غیرمجاز در استان فعالیت کنند گفت: دستگاه هایی ...
[ مشاهده متن کامل همه پروژه های استان قم باید زیرپوشش بیمه باشند در خبرگزاری تسنیم ]اخبار پیشنهادی:




همه پروژه های استان قم باید زیرپوشش بیمه باشند






شنبه ، ۱۳آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tn.ai]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن