تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813056188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش استاندارد مهم مقوله استاندارد در تحقق اقتصاد مقاومتی


واضح آرشیو وب فارسی:ایمنا:
نقش استاندارد مهم مقوله استاندارد در تحقق اقتصاد مقاومتی

استاندار اصفهان گفت: نقش استاندارد در تحقق اقتصاد مقاومتی مهم و اساسی است و استاندارد در این مقوله وارد یک رسالت جدید می شود که می تواند موثرتر و مفیدتر باشد.
به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در همایش روز جهانی استاندارد، که با حضور رئیس مرکز ملی تأیید صلاحیت کشور برگزار گردید، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید امسال چهارمین سالروز جهانی استاندارد را برگزار می کند و خوشبختانه هرسال این مراسم در استان پربارتر از قبل برگزار می شود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه مراسم امسال با ۳ سال گذشته بسیار متفاوت است، گفت: باید به ویژگی امسال که سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است توجه ویژه داشت چرا که نقش استاندارد در تحقق آن مهم و اساسی است.
زرگرپور افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، هنر ما باید این باشد که از فرصت ها استفاده و تهدیدها را تبدیل به فرصت نماییم و خود را در مقابل تهدیدهای دشمنان از آسیب پذیری خارج کنیم و در این بخش مسئله ی اقتصاد در اولویت قرار دارد و اگر در اقتصاد فعالیت های درست و بجا و متقن انجام شود، در مسائل اجتماعی و فرهنگی نیز تاثیر گذار خواهد بود.
رسول زرگرپور با تاکید بر اینکه باید به تولید داخلی، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری، رونق اقتصادی و مقابله با رکود که از مطالبات بحق مردم است توجه شود، اظهارداشت: علاج همه در این است که برای اقتصاد مقاومتی، کار و تلاش جدی صورت گیرد.
ویبه رویکردهای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: دورن زا، برون گرا، عدالت محور، دانش بنیان و مردمی بودن از رویکردهای اصلی اقتصاد مقاومتی است که هرکدام به نحوی با مسئله استاندارد سروکار دارد و اینجاست که جایگاه خاص استاندارد مشخص می شود.
وی افزود: معتقدم که استاندارد در مقوله اقتصاد مقاومتی وارد یک رسالت جدید می شود که می تواند موثرتر و مفیدتر باشد.
زرگرپور ...
[ مشاهده متن کامل نقش استاندارد مهم مقوله استاندارد در تحقق اقتصاد مقاومتی در خبرگزاری ایمنا ]اخبار پیشنهادی:




نقش استاندارد مهم مقوله استاندارد در تحقق اقتصاد مقاومتی






یکشنبه ، ۲۳آبان۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایمنا]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن