تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816996508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک‌ها برای اعطای تسهیلات اشتغال‌زا در دلفان همکاری نمی‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرماندار دلفان انتقاد کرد:
بانک‌ها برای اعطای تسهیلات اشتغال‌زا در دلفان همکاری نمی‌کنند

کراپ‌شده - کارگروه اشتغال دلفان.jpg


شناسهٔ خبر: 3821396 - جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
استانها > لرستان

.jwplayer{ display: inline-block; } نورآباد- فرماندار دلفان یکی از مهمترین مشکلات و موانع بر سر راه توسعه اشتغال این شهرستان را عدم همکاری و تعامل بانک ها دانست. به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر طولابی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان با تاکید بر اینکه در حال حاضر دلفان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور معرفی شده است و جای هیچ عذر و بهانه ای نیست افزود: ما باید خودمان پای کار بیائیم و همکاری و مشارکت کنیم و این یک شرایط استثنایی است که برای مردم و منطقه فراهم شده است و باید در مسیر رفع مشکلات اقتصادی مردم قدم برداریم. وی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی به بانک ها که تا سقف ۱۵ میلیون تومان یک ضامن کفایت می کند اظهار داشت: متاسفانه بعضی از بانک ها مشاهده می شود  سختگیری هایی چون داشتن دو ضامن دارای حساب در همان شعبه را از وام گیرندگان می خواهند و مانع از پرداخت تسهیلات می شوند. فرماندار دلفان افزود: این اقدام بانک ها سد بسیار بزرگی در مسیر حل مشکلات مردم است و این موضوع جای سوال دارد که چرا مسئولان بانک ها نمی خواهند مشکلات مردم حل شود.

طولابی با تاکید بر اینکه در این جلسه با مدیران محترم بانک ها اتمام حجت می کنیم که در روند اعطای تسهیلات کوتاهی نکنند اظهار داشت: ضمن قدر دانی از آن تعداد از مدیران بانک ها که در این زمینه همکاری داشته اند از سایر بانک ها می خواهیم بر اساس دستورالعمل و تسهیلاتی که فراهم شده است همکاری و همراهی لازم را با مردم داشته باشند. وی ادامه داد : درست است که بانک ها دارای معوقات مالی هستند اما باید گفت این موضوع مختص شهرستان دلفان نیست و در سایر شهرستانهای کشور این موضوع وجود دارد و آن هم ساز و کار خود را دارد و باید آن را دنبال کنیم اما این بدان معنی نیست که ما کار را تعطیل کنیم و نخواهیم در این زمینه کاری از پیش ببریم. ضرورت اجرای سند توسعه شهرستان دلفان فرماندار دلفان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت اجرای سند توسعه این شهرستان تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه دستورالعمل در دو حوزه شهری و روستایی ابلاغ شده است باید تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان مشارکت لازم را در این خصوص داشته باشند و هرچه سریعتر نسبت به تکمیل آن اقدام کنند. جعفر طولابی با اشاره به اینکه سند توسعه شهرستان در سه بخش باید تنظیم شود افزود: اولین بخش این سند، شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان در حوزه های مختلف و استعدادهایی است که در این منطقه به صورت بالقوه وجود دارد که باید به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور منعکس شود. وی با اشاره به اینکه بخشی از مقدمات اولیه و مورد نیاز را به این فرماندهی منعکس کرده ایم و باید در کمترین زمان کامل شود اظهار داشت: دومین بخش از این سند ارائه طرح ها و پروژه های اقتصادی، خدماتی و عمرانی برای توسعه و آبادانی این شهرستان بوده که لازم است به ترتیب اولویت و اهمیت اشتغالزایی شناسایی و دسته بندی و پس از تکمیل به مرکز ارسال شود. فرماندار دلفان سومین بخش از تدوین سند توسعه این شهرستان را پیگیری طرح ها و پروژه های نیمه کاره عنوان کرد و اظهار داشت: از جمله این طرح ها می توان به وضعیت ناحیه صنعتی علی میرزایی، تعطیلی واحدهای تولیدی متفرقه در سطح شهرستان، تصفیه خانه، سکوی تماشاگران فوتبال و سایر طرح ها در زمینه های مختلف به ویژه کشاورزی اشاره کرد که باید اطلاعات دقیق آنها را جمع آوری کرده و در قالب سند توسعه شهرستان ارائه دهیم.

طولابی با اشاره به اینکه قطعاٌ این اقدامات نیازمند این است که تنها در وقت اداری کار نکنیم بلکه تمام وقت فعالیت داشته باشیم ادامه داد: با توجه به شعار امسال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» که توسط مقام معظم رهبری بیان شد باید به منویات ایشان توجه جدی داشته باشیم و در این مسیر به درستی عمل کنیم. انتقاد فرماندار از فنی و حرفه ای فرماندار دلفان همچنین با انتقاد از کم توجهی مدیر کل فنی و حرفه ای استان به شهرستان دلفان گفت: با گذشت چند ماه از سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ما نیز نگرانیم و امیدواریم مدیران کل رفاه، کار و امور اجتماعی و فنی و حرفه ای استان به مصوبات این سفر توجه جدی داشته باشند. طولابی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات در این حوزه عدم تامین منابع مالی است و باید مدیران کل پیگیری کنند افزود: در صورت محقق نشدن این امر موجی از نارضایتی در بین مردم به وجود می آید. وی با اشاره به اینکه چندین بار از مدیرکل فنی و حرفه ای استان برای سفر به شهرستان دعوت شده است ادامه داد: متاسفانه حرفها در حد وعده و عید بوده و مسائل و مشکلات ما همچنان پابرجاست.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن