تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817514309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قالیباف، ضرغامی و الهام گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: قالیباف، ضرغامی و الهام گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری
یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی قالیباف، ضرغامی و الهام را از جمله گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده معرفی و گفت که اصولگرایان از عدم اجماع روی قالیباف در انتخابات سال 1392 پشیمان هستند.
آفتاب‌‌نیوز : lحمدعلی پورمختار، در بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار کرد: احتمال حمایت اصولگرایان از آقای روحانی بسیار کم است، زیرا عملکرد ایشان در حوزه‌های سیاسی یا اقتصادی آن چیزی نبود که توقع اصولگرایان را برآورده کند، ضمن این‌که اخیرا آقای روحانی اظهارنظرهایی داشتند که خلاف مشی اصولگرایی و انقلابی است.


وی افزود: اصولگرایان حتما در انتخابات آینده ریاست جمهوری به یک نتیجه خواهند رسید، اما این‌که آیا روی فرد واحدی به توافق برسند هم در مورد اصولگرایان و هم در مورد گروه رقیب احتمال کمی وجود دارد، بلکه من فکر می‌کنم از هر دو گروه دو کاندیدا در انتخابات آینده وجود خواهند داشت یعنی علاوه بر آقای روحانی یک نفر دیگر در جناح اصلاح‌طلب و دو نفر در جناح اصولگرا مطرح خواهند شد.


نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ با بیان این‌که اصولگرایان در تلاش‌ هستند به کاندیدا یا کاندیداهای واحدی برسند، یادآور شد: اصلاح‌طلبان به دنبال این هستند که کاندیدای دیگری را کنار آقای روحانی قرار دهند و پیش‌بینی من این است که آقای روحانی بین اصلاح‌طلبان یک رقیب خواهد داشت و در مقابل خود نیز در جناح اصولگرا دو رقیب دیگر خواهد داشت. البته اگر اصلاح‌طلبان روی آقای روحانی اجماع کنند در این صورت اصولگراها هم یک کاندیدا بیشتر نخواهند داشت.


پورمختار درباره‌ی گزینه‌های اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، خاطر نشان کرد: افراد مختلفی مطرح هستند از جمله آقای قالیباف، آقای ضرغامی که فعال است و آقای الهام که بعد از کنار کشیدن احمدی‌نژاد فعال شده است البته ممکن است افراد دیگری هم مطرح شوند و هنوز رایزنی‌ها ادامه دارد، چرا که ما بر مبنای طرف مقابل تصمیم‌گیری خواهیم کرد.


وی با بیان این‌که نباید تجربه شکست قالیباف در چند انتخابات ریاست جمهوری را ملاک قرار دهیم، اضافه کرد: ما باید به توانمندی شخصی و مدیریتی ایشان و همچنین به مدیریت جهادی آقای قالیباف نیز که رهبری بر آن صحه گذاشتند توجه کنیم، اگر در انتخابات سال 1392 اصولگرایان روی آقای قالیباف اتفاق‌نظر داشتند اکنون شرایط متفاوت می‌شد. قطعا اصولگرایان از این‌که در مورد آقای قالیباف به اجماع نرسیدند پشیمان هستند.


این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با ابراز این عقیده که دولت حسن روحانی نتوانسته شعارهایش را محقق کند، گفت: حتی در حوزه بین‌الملل غیر از برجام که به اعتقاد من منافع‌اش برای اروپا و آمریکا بیشتر بوده آنچنان دستاوردی ملاحظه نمی‌شود دولت یازدهم در خصوص اشتغال، خروج از رکود و موضوعات اقتصادی راهبرد مشخص و روشنی نداشت و ما دچار نوعی سردرگمی هستیم. سطح نارضایتی هم زیاد است و مشکلاتی در زمینه‌ی مسائل فرهنگی نیز وجود دارد، لذا با توجه به ارتباطی که در سطوح مختلف با مردم دارم پیش‌بینی من این است که سطح رای آقای روحانی در حال حاضر پایین است مگر این‌که تاانتخابات ریاست جمهوری سال آینده اتفاق ویژه‌ای رخ دهد.
منبع: ایسنا




۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن