تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820224223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت گسترش صنایع تبدیلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار مرکزی تاکید کرد؛
ضرورت گسترش صنایع تبدیلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

زمانی قمی


شناسهٔ خبر: 3807544 - پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
استانها > مرکزی

.jwplayer{ display: inline-block; } اراک- استاندار مرکزی گفت: گسترش صنایع تبدیلی و بنگاه های کوچک و متوسط خانگی می تواند مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی باشد. به گزارش خبرنگار مهر، محمود زمانی قمی صبح پنجشنبه در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی در اراک اظهار داشت: هرجا که کارها به مردم وگذار شد، نتیجه خوبی حاصل گردید وبرای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز باید از این روش استفاده کرد چرا که مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند ودلسوز برای ادامه کارها وبه سر انجام رساندن آنها تلاش فراوان می کنند.
وی افزود: در درون بعد از انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی همین بسیج مردمی بود که جانانه از میهن اسلامی دفاع کردند.
وی بیان داشت: ویژگی های بنگاه های کوچک و خانگی این است که با کمترین هزینه و بدون اتلاف وقت و بوروکراسی می توان بهترین نتیجه را گرفت.
استاندار مرکزی بااشاره به تلاش گروه های تشکیل دهنده اردوهای هجرت و جهادگر در سطح کشور بیان داشت: انگیزه خدمتگزاری در دانش آموزان برای خدمت در روستاها در قالب اردوهای جهادی هجرت بسیار ارزشمند است واین خود نوعی اقتصاد مقاومتی است که با سرعت بالا، هزینه کم و بازدهی بالا صورت می گیرد.
زمانی قمی در ادامه تاکید کرد: در این راستا و باهدف تحقق اقتصاد مقاومتی بایستی در کنار بسیج و سپاه ، منویات مقام معظم رهبری را پیش ببریم.
وی گفت: در این رابطه کارگروهی تشکیل خواهد شد تا برای صنایع تبدیلی در استان برنامه ریزی های لازم صورت بگیرد و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام های بلندتر برداشته شود.
استاندار مرکزی در ادامه اظهارداشت: سردار نقدی، مسوول سازمان بسیج کشور که در این جلسه حضور دارد به شهرستان های کشور سفر کرده و سیاست های اقتصاد مقاومتی را که از فرمایشات مقام رهبری است با تشریح به مسوولان استان ها ابلاغ می کند تا در کنار سپاه و بسیج به سمت تحول جدید حرکت کنیم.
وی افزود: باتوجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود در حوزه های صنعت، کشاورزی وگردشگری، استان مرکزی می تواند در زمره استان های پیشرو باشد و از جوانان با انگیزه که در این استان کم نیستند استفاده کرد و همچنین ظرفیت های پنهان را شناسایی کرد تا به چرخه فعالیت وارد شوند.
زمانی قمی در پایان از مردم استان مرکزی به ویژه شهرهای اراک وخمین برای استقبال باشکوهشان از رییس جمهور و هیات دولت به استان مرکزی تشکر و همچنین از دست اندرکاران تامین امنیت سفر رییس جمهور قدردانی کرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن