تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819852728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو نماینده از پاسخ‌های وزیر نیرو قانع نشدند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دو نماینده از پاسخ‌های وزیر نیرو قانع نشدند
وزیر نیرو به سوالات امیرآبادی و نعمتی نمایندگان قم و تهران در جلسه کمیسیون انرژی پاسخ داد اما آن‌ها از پاسخ‌های وی قانع نشده و سوال به صحن علنی مجلس ارجاع شد.
آفتاب‌‌نیوز : اسدالله قره‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حضور وزیر نیرو  و معاونان وی در جلسه کمیسیون انرژی گفت: افزایش همکاری‌های وزارت نیرو با کمیسیون انرژی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که مطرح شد و علی‌رغم اینکه این وزارتخانه با کمیسیون کشاورزی نیز در ارتباط است اما بخش زیادی از فعالیت‌های آن با کمیسیون انرژی مرتبط است.



سخنگوی کمیسیون انرژی همچنین اظهار کرد: امیرآبادی نماینده قم در مورد افزایش حق انشعاب و همچنین سرمایه‌گذاری که توسط مردم برای ترانس‌ها انجام شده است سوال کرد که وزیر هم توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرد اما نهایتا این نماینده سوال‌کننده از پاسخ‌های وی قانع نشد.


این عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس در ادامه بیان کرد: بهروز نعمتی نماینده مردم تهران نیز در مورد قراردادهای یونیک اینترنشنال ترکیه از وزیر نیرو پاسخ خواست و اینکه چرا تاکنون مناقصه برگزار نشده و یا چرا از بخش‌های خصوصی داخلی استفاده نمی‌شود.


قره‌خانی افزود: با توجه به اینکه در زمینه نفت اقدامات انجام شده تا به حال نتیجه داشته است اما در حوزه نیرو هنوز اقدامی دیده نشده است و وزیر نیرو نیز در خصوص بهره‌وری توضیحاتی را ارائه کرد اما با توجه به ابهام‌هایی که نماینده سوال‌کننده معتقد بود وجود دارد و قوانینی که در این زمینه تدوین شده است پاسخ‌های وزیر از سوی این نماینده قانع‌کننده نبود.


سخنگوی کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نمایندگان سوال‌کننده قانع نشدند گزارش سوال مربوطه به صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود.






۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن