تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820858014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر به دور دنیا را با ماهوته تجربه کنید (اطلاع رسانی تبلیغاتی)


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: سفر به دور دنیا را با ماهوته تجربه کنید (اطلاع رسانی تبلیغاتی)

سفر به دور دنیا را با ماهوته تجربه کنید (اطلاع رسانی تبلیغاتی)
شرکت  خدمات مسافرتی ماهوته فعالیت های خود را در حیطه گردشگری با تکیه بر اعتقادات و صداقت کامل و در نظر گرفتن رفاه مسافران محترم در 4 سال گذشته آغاز نموده و حداکثر تلاش خود را جهت ایجاد فضایی مناسب برای تفریح و سفر مسافران عزیز فراهم آورده است و در این امر از افراد مجرب و کاردان استفاده نموده است.

به گزارش پول‌نیوز، شرکت گردشگری و جهانگردی ماهوته مجری مستقیم تورهای خاص طبیعت گردی می باشد و عمدتا"شهرها و کشورهایی را انتخاب مینماید که از طبیعت بکر، دست نخورده و زیبا برخوردارند و چون اعتقاد داریم اثر گذاری یک سفر خوب و ایجاد یک خاطره دل انگیز و لحظه های به یاد ماندنی در سفری بدست می آید که متفاوت باشد و از مشکلات شهری و آلودگی ها و به دور از دغدغه های اداری و زندگی روزمره باشد،پس تنوع ،یکی از لازمه های مهم زندگی است و هر کسی بخصوص در این عصرارتباطات با گرفتاری های گوناگون به یک تغییر نیاز دارد و بهترین ایده یک سفر خوب و به یاد ماندنی است.

شرکت خدمات مسافرتی شوق پرواز سعی کرده است در انتخاب کارگزاران خود نهایت تلاش و دقت خود را بکار گیرد تا در جهت رفاه مسافران محترم محیطی مناسب و امن را ایجاد نماید. ضمن اینکه گروهی از لیدرهای بسیار مجرب،دلسوز،کارآمد،معتقد به موازین اخلاقی که بسیار حائز اهمیت است را گرد هم آورده و در مسافرت های خود استفاده نموده و همراه واقعی مسافران عزیز باشند و برنامه های مسافرتی خود را با نهایت ظرافت و دقت طراحی و ارائه نموده است.

پروازها و هتل ها بیشتر در تنوع و درجه های مختلف گارانتی گردیده که با توجه به در خواست مسافران رزرو میشود که عزیزان بتوانند از این امکانات بهره ببرند.

تورهای ورودی یکی از شاخصه ها و اهداف مهم شرکت بوده و هست و اعتقاد داریم این امر بسیار حائز اهمیت است و با توجه به موقعیت کنونی میهن عزیزمان ایران توجه بیشتر گردشگران کشورهای دیگر به ایران جلب شده و حتی ایران میتواند قطب اول گردشگری در جهان قرار گیرد و این پتانسیل در کشور اسلامی ما وجود دارد که به لحاظ اقتصادی و ارز آوری از طریق صنعت گردشگری به رشد لازم برسد و شرکت ما نیز در این امر مهم اقدامات مفیدی را انجام داده است.

 خدمات ارائه شده توسط شرکت ماهوته:

 _ فروش بلیط کلیه شرکت های هواپیمایی ایرانی و بین المللی

_ پرواز های سیستمی و چارتری داخلی و خارجی

 _  رزرو هتل در سراسر ایران اسلامی و جهان

 _ صدور و تحویل واچر در تهران

 _  خدمات کلیه تورهای خارجی و داخلی

 _ خدمات اخذ ویزای برای مسافرین محترم

 _ اخذ ویزای ایران جهت اتباع کشورهای خارجی

 _ بیمه مسافرتی

 _ ترانسفر فرودگاهی


سفر به دور دنیا را با ماهوته تجربه کنید (اطلاع رسانی تبلیغاتی)




تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۵ - 26 June 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن