تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820521915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشای رسوایی اخلاقی جدید مایکل جکسون !!+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: پلیس آمریکا مدارک کشف شده از ملک شخصی "مایکل جکسون" مربوط به سوءاستفاده اخلاقی وی از کودکان را منتشر کرد.
مایکل جکسونپلیس کالیفرنیا در اقدامی بی‌سابقه تصاویری از سوءاستفاده جنسی "مایکل جکسون،" خواننده سرشناس آمریکایی، از کودکان منتشر کرده است. مدارک افشا شده متعلق به 13 سال پیش است و از ملک خصوصی مایکل جکسون در "مزرعه نورلند" کشف و ضبط شده است.(تصاویر زیر مربوط به مدارک افشا شده پلیس نیست):
افشای رسوایی اخلاقی جدید مایکل جکسون
افشای زوایای جدیدی از انحراف اخلاقی خواننده آمریکاییپلیس کالیفرنیا اعلام کرد در جستجو و بازرسی سال 2003 (1382) از ملک خصوصی مایکل جکسون، تصاویر، اشیاء و مدارک شوک‌آور جدیدی کشف شده است که نشان می‌دهد خواننده محبوب آمریکایی به جمع‌آوری تصاویر عریان کودکان، آزار و اذیت آنان و ... مشغول بوده است.
 افشای رسوایی اخلاقی جدید مایکل جکسون
زوایای جدیدی از انحراف اخلاقی خواننده آمریکاییمایکل جکسون مجموعه‌ای از تصاویر مستهجن را در اختیار داشت که خود از کودکانی که نزد وی می‌آمدند تهیه می‌کرد. در یکی از مجموعه عکس‌های غیراخلاقی مایکل جکسون، تصاویری قدیمی مربوط به یک عکاس آلمانی نیز دیده می‌شود که تصاویری از برهنگی پسران نوجوان در قرن 18 میلادی را نمایش می‌دهد.
 افشای رسوایی اخلاقی جدید مایکل جکسون

افشای رسوایی اخلاقی جدید مایکل جکسون
 انحراف اخلاقی خواننده آمریکاییملک خصوصی مایکل جکسون با نام "مزرعه نورلند" برای نخستین بار نوامبر 2003 (آذر 1382) مورد بازرسی پلیس قرار گرفت. در آن زمان مایکل جکسون در لاس وگاس بود. یکی از بازرسان منزل مایکل جکسون وی را اینگونه توصیف کرده است: او یک معتاد به مواد مخدر و روابط جنسی بود. او عاشق خون، امیال حیوانی، اقدامات جنسی، آزار کودکان و حیوانات بود و با نمایش تصاویری غیراخلاقی به کودکان آنها را مجبور به حرف شنوی از خود می‌کرد. در منزل او تصاویری منزجرکننده از شکنجه کودکان، برهنگی نوجوانان و بزرگسالان و اسارت جنسی زنان کشف شده است.مایکل جکسون  در 25 ژوئن ۲۰۰۹ (4 تیر 1388) بر اثر تزریق بیش از حد داروی قوی بی‌هوشی پروپوفول بوسیله دکترش، در سن ۵۰ سالگی درگذشت. پس از گذشت ۲ سال از مرگ جکسون، دکتر او به ۴ سال حبس در زندان به علت قتل غیرعمد جکسون محکوم شد.
افشای رسوایی اخلاقی جدید مایکل جکسون

افشای رسوایی اخلاقی جدید مایکل جکسون
افشای انحراف اخلاقی خواننده آمریکایی
افشای رسوایی اخلاقی جدید مایکل جکسون

افشای رسوایی اخلاقی جدید مایکل جکسون

افشای رسوایی اخلاقی جدید مایکل جکسون
افشای زوایای جدیدی از انحراف اخلاقی مایکل جکسون
افشای رسوایی اخلاقی جدید مایکل جکسون
انحراف اخلاقی مایکل جکسون باشگاه خبرنگاران مطالب مرتبط:افشای یک راز تکان دهنده دیگر از مایکل جکسون +عکسخواهر مایکل جکسون مسلمان شد؟ +تصاویرهمکاری اندی با خواهر مایکل جکسون در آهنگ تهران!! + عکستصاویری از اتاق خواب مایکل جکسون پیش از مرگ +عکسعکس یادگاری دونالد ترامپ و مایکل جکسون!
مطالب پیشنهادی


هر جیزی که به ذهنت برسه اینجا هست !! + تصاویر


دیگه وقتشه جلوی ریزش موهات رو بگیری!!!


خوش گذرانی های بهاری/با ما باشید


نمایش تصویری اعمال جراحی پلاستیک بدن





چهارشنبه 2 تیر 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن