تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814790066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجمع علمای مسلمان لبنان:برای آزادسازی فلسطین، ارتش اسلامی تشکیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تجمع علمای مسلمان لبنان:برای آزادسازی فلسطین، ارتش اسلامی تشکیل شود
تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان ، خواستار تشکیل « ارتش امت اسلامی » برای کمک به مقاومت لبنان و فلسطین در مبارزه با دشمن اشغالگر صهیونیستی و آزادسازی همه خاک فلسطین شد.
کد خبر: ۵۹۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ - 07 June 2016


به گزارش ایرنا، در این بیانیه از مردم سوریه هم خواسته شده است تا برای ریشه کنی تروریسم تکفیری از دولت، ارتش و رهبری خود حمایت کنند.
تجمع علمای مسلمان لبنان با تاکید بر ضرورت پایان جنگ یمن علیه و توقف ظلم حکام آل سعود علیه مردم این کشور تصریح کرده است: باید اجازه داد ملت یمن به دور از فشارها سرنوشت خود را رقم بزند.
در این بیانیه از لبنانی ها هم خواسته شده است تا به گفت وگوهای داخلی برای حل مشکلات خطرناک اقتصادی، سیاسی ، اجتماعی و امنیتی ادامه دهند و برای انتخاب سریع رئیس جمهوری جدید و تصویب قانون عادلانه انتخابات پارلمانی با تکیه براصل نسبیت تلاش کنند.
تجمع علمای مسلمان لبنان تاکید کرده است: در زمانی که دشمنان امت اسلامی مفاهیم و ارزش های دین مبین اسلام را با رفتارهای ظالمانه خود هدف گرفته اند، ما بیش از هر زمان دیگری به حمایت از این ارزش ها و مفاهیم نیازمند هستیم.
در بیانیه این تجمع خاطرنشان شده است: راه درست، زنده نگه داشتن ارزش های ماه پربرکت رمضان و آگاهی بخشی به ملت های مسلمان است تا بدانند تکلیف شرعی در امساک از خوردن و آشامیدن و ترک سایر مبطلات روزه خلاصه نمی شود.
« ما باید پیام دین اسلام را که همانا گذشت و بخشش است، به مردم دنیا برسانیم و کسانی را که با اقدامات ظالمانه خود چهره این دین مهربانی را تخریب می کنند، رسوا سازیم».
تجمع علمای مسلمان لبنان تصریح کرده است: شادمانی ما درماه مبارک رمضان نباید باعث شود درد و رنج ملت های تحت ظلم و ستم اشغالگران به ویژه مردم مظلوم فلسطین را از یاد ببریم.
«نباید از حمایت مادی، معنوی و سیاسی برای از بین بردن ظلم و ریشه کنی غده سرطانی تروریسم صهیونیستی و تکفیری کوتاهی کنیم».
در پایان بیانیه تجمع علمای مسلمان لبنان آمده است: از خداوند می خواهیم بر این امت منت نهاده تا رهبران آنها برای پایان دادن به جنگ های کنونی در سوریه، عراق ، یمن و لیبی تلاش کنند.
« از این جنگ ها که باعث قتل عام و کشتار بی گناهان شده است تنها دشمنان امت و در راس آنها، آمریکا و رژیم صهیونیستی بهره مند شده اند».






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن