تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818905782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشاگری خبرنگار معروف انگلیسی درباره حمایت قطر از جبهه النصره


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: افشاگری خبرنگار معروف انگلیسی درباره حمایت قطر از جبهه النصره


خبرنگار معروف انگلیسی روز چهارشنبه قطر را به حمایت مالی و تسلیحاتی از گروه تکفیری صهیونیستی « جبهه النصره » متهم کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  رابرت فیسک گفت:‌« برخی از کشورهای غربی و منطقه ای اصرار دارند بر اساس سیاست ها و طرح های سری خود گروه های تروریستی را به میانه رو و تندرو تقسیم کنند به خصوص گروه هایی مانند داعش ، جبهه النصره ، احرار الشام و گروه معروف به « مخالفان »
میانه رو که در سوریه حضور فعالی دارند.»
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک ، فیسک افزود گروه های تروریستی فعال در سوریه با همدیگر در ارتباط هستند و همه آن ها مرتکب جرم و جنایت و اقدامات تروریستی
علیه شهروندان غیرنظامی در این کشور می شوند.
وی اظهار داشت رابطه کشور قطر با گروه تروریستی جبهه النصره به رغم تلاش هایی که برای مخفی نگه داشتن و انکار آن می شود رابطه ای آشکار است و سرکرده های این گروه به رغم اختلاف شاخه ها و گروه ها اهمیت زیادی برای قطر قائلند.
این خبرنگار معروف انگلیسی که متخصص در امور خاورمیانه نیز است تاکید کرد جبهه النصره به تازگی سه خبرنگار اسپانیایی را آزاد کرد و شبکه تلویزیونی الجزیره قطر شش ماه قبل با ابو محمد الجولانی سرکرده این گروه تروریستی کرد.
 رابرت فیسک خاطرنشان کرد تلاش های گروه تروریستی جبهه النصره در خصوص این که خود را گروهی «‌ میانه رو » معرفی کند و این که از گروه تروریستی القاعده جدا شده است هرگز موفق نخواهد شد.


چهار شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن