تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولایتی: بسترهای تعامل ایران و لبنان محیاست


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ولایتی: بسترهای تعامل ایران و لبنان محیاست
مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری تاکید کرد: بسترهای مناسب توسعه همکاری تهران - بیروت فراهم است. باید از تمامی ظرفیت‌های کنونی منطقه و بین‌الملل بهره‌برداری کرد.
کد خبر: ۵۸۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶ - 04 May 2016


مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری تاکید کرد: بسترهای مناسب توسعه همکاری تهران - بیروت فراهم است. باید از تمامی ظرفیت‌های کنونی منطقه و بین‌الملل بهره‌برداری کرد.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر ولایتی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود، از ورودش به لبنان خبر داد و هدف از این سفر را شرکت در چند نشست بین‌المللی از جمله اتحادیه جهانی علمای مقاومت، کمیته مساعی حمیده و ملاقات با برخی از مقامات برای بررسی آخرین وضعیت و تحولات منطقه‌ای اعلام کرد.

ولایتی در بخشی از این مطلب به روابط دو کشور اشاره و تاکید کرد: دو کشور دوست و برادر سابقه تاریخی و ارزشمند روابط را تجربه کرده‌اند و با توجه به اشتراکات فراوان فرهنگی و تاریخی بسترهای مناسبی برای توسعه این همکاری‌ها وجود دارد که باید از تمامی ظرفیت‌ها به خصوص در شرایط کنونی منطقه و بین‌الملل بهره‌برداری کرد.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در ادامه نوشته است: یقیناً توسعه روابط دو کشور تاثیرگذار می‌تواند تاثیرات ارزشمندی را در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای به دنبال داشته باشد و بروز برخی مشکلات را نیز با تلاش و عزم جدی برای این رویکرد توسعه‌ای می‌بایست حل و فصل کرد.

ولایتی در نوشته خود به وضعیت منطقه هم اشاره کرد و افزود: همکاری در مبارزه با تروریسم و جریانات افراطی و تکفیری که آتش فتنه را در منطقه روشن کرده‌اند نیز در این زمینه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن