تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804110842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور اسناد مالکیت برای واحدهای احداثی در اراضی دولتی حاشیه شهر ،با سرعت بیشتری انجام شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: صدور اسناد مالکیت برای واحدهای احداثی در اراضی دولتی حاشیه شهر ،با سرعت بیشتری انجام شود استان‌ها > مرکزی - روند اجرای طرح صدور اسناد مالکیت برای واحدهای مسکونی احداثی در اراضی دولتی کوی علی ابن ابیطالب رضایت بخش نیست و باید با سرعت بیشتری بررسی و پیگیری شود.

به گزارش خبر آنلاین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی در جلسه بررسی وضعيت اقدامات انجام شده در ستاد بازآفريني کوی علی بن ابیطالب شهر اراك با تاکید بر این مطلب گفت:ساختمان مورد نياز ستاد باز آفريني كوي علي ابن ابيطالب(ع) از طرف شهرداري اراك تامين شده و كار ستاد مذكور با هدف ساماندهي وضعيت اراضي اين منطقه آغاز گرديده و اقدامات اوليه براي نقشه برداري و شناسايي واحدهاي احداثي در اراضي دولتي صورت گرفته است.
عزیز فیلی در خصوص ساماندهي وضعيت اسناد مالكيت واحدهاي احداثي كوي مذكور اظهار داشت:در پي حضور استاندار محترم در جمع مردم كوي علي ابن ابيطالب(ع) شهر اراك كه در بهمن ماه سال گذشته صورت گرفت و دستور اكيد ايشان براي حل معضل اسناد مالكيت واحدهاي احداثي در اين منطقه، مقرر گرديد ستادي متشكل از نمايندگان راه و شهرسازي، ثبت اسناد، شهرداري و كارگزار تعيين شده، بصورت دايمي در محل مستقر و كار خود را براي شناسايي، تشكيل پرونده و اقدامات مقتضي براي صدور اسناد مالكيت واحدهايي كه در اراضي دولتي احداث شده اند آغاز نمايد که تا کنون برای تعدادی از متقاضیان اقدام به تشکیل پرونده شده است.
وي تصريح كرد: اقدامات جدي و عملیاتی براي تسريع در امر سند دار شدن واحدهاي احداثي در كوي علي ابن ابيطالب(ع) باید تا ده روز آینده صورت بگيرد كه از آن جمله تجهيز كامل ساختمان ستاد توسط اداره كل راه و شهرسازي و استقرار دايمي نمايندگان اداره كل ثبت اسناد و املاك، شهرداري اراك و كارگزار تعيين شده در ساختمان ستاد مي باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به شرايط تعيين شده براي ساماندهي كوي مذكور گفت: طبق يگيري هاي صورت گرفته از طريق وزارت راه و شهرسازي، مقرر شده كه بهاي زمين واحدهاي احداثي تا 150 مترمربع ، با قيمت منطقه اي محاسبه و باقي عرصه واحدها با قيمت كارشناسي روز محاسبه گردد.
فیلی بیان داشت: بر اساس مصوبه این جلسه اداره كل راه و شهرسازي موظف است براي آگاهي مردم از محل استقرار و نحوه كار ستاد باز آفريني كوي علي ابن ابيطالب(ع) و ترغيب مردم به مراجعه به ستاد و استفاده از شرايط تعيين شده، نسبت به انتشار فراخوان در رسانه هاي ارتباط جمعي و پخش زيرنويس و تيزر تبليغاتي از طريق سيماي مركز استان اقدام نمايد.
وي تاكيد كرد: به منظور كاهش هزينه انتقال اسناد مالكيت واحدهاي احداثي و رغبت بيشتر اهالي به استفاده از فرصت مهيا شده، انجام امور مربوطه تا حد ممكن به خود مردم محول می شود و در صورت درخواست متقاضيان، انجام امور از قبيل تهيه نقشه ثبتي براي هرواحد مسكوني و ديگر اقدامات لازم براي صدور اسناد مالكيت، با قيمت منصفانه به كارگزار تعيين شده محول گردد.
شایان ذکر است که در این جلسه مقرر شد براي جلوگيري از دخالت افراد فرصت طلب و دخل و تصرف در مدارك عادي ساكنين واحدهاي مسكوني كوي علي ابن ابيطالب(ع)، نقشه هوايي منطقه و قبوض برق و آب واحدهاي احداثي ملاك كارشناسان ستاد بازآفريني كوي مذكور قرار گیرد.

کلید واژه ها: استان مرکزی -




یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 - 11:38:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن