تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820821463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاش ارنست: ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه عملی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: جاش ارنست: ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه عملی نیست


سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد: اوباما معتقد است، برقراری منطقه امن آمریکا را در وضع خطرناکی قرار می دهد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جاش ارنست درباره اعمال منطقه پرواز ممنوع در سوریه گفت: دیدگاه رئیس جمهور درباره ایجاد منطقه امن در سوریه تغییر نکرده است. وی معتقد است ایجاد منطقه امن برای آنچه که اکنون در سوریه در حال وقوع است، گزینه عملی نیست.
ارنست افزود: برخی از برقراری منطقه پرواز ممنوع یا منطقه امن در داخل سوریه که موجب ایجاد پناهگاهی برای سوری ها شود، حمایت می کنند اما رئیس جمهور درباره این نوع پیشنهادها نگران است، زیرا آمریکا را در وضع خطرناکی قرار می دهد. منطقه امن نیاز به حفاظت دارد و نیازمند استقرار تعداد قابل توجهی از نیروهای زمینی است و نیروهای زمینی را در خط مقدم قرار می دهد.
سخنگوی کاخ سفید ادامه داد: داعش تلاش خواهد کرد به این منطقه امن حمله و یا برآن نفوذ کند که می تواند منجر به وضع خطرناکی برای نیروهای آمریکایی شود.همچنین به معنای پیشرفت قابل توجه در تضعیف و نابودی داعش نیست. اخیرا در صحبت ها درباره توقف خصومت ها از اعمال منطقه پرواز ممنوع زیاد حرف شده است. توقف خصومت ها توافقی است که آمریکا و روسیه و دیگران در جامعه بین المللی از جمله حکومت اسد آن را ابتدای سال امضا کردند. ما از همان شروع اجرای توافق توقف خصومت ها آگاه بودیم و هشدار دادیم که نقض هایی صورت خواهد گرفت و اجرای توقف خصومت ها با مشکلاتی روبرو خواهد بود. حقیقت این است که در بیشتر اوقات در چند ماه گذشته توقف خصومت ها در کاهش خشونت در سوریه کارایی داشته است. ما از کاهش سطح خشونت تا به این سطح متعجب شدیم. همواره مواردی از نقض وجود داشته است. آنچه که در چند هفته گذشته اتفاق افتاد، این است که ما شاهد افزایش نقض توقف خصومت ها بوده ایم. آنچه که ما فکر کردیم انجام دهیم این بود که این توقف خصومت ها را در مناطقی در این کشور که شاهد از بین رفتن آن ایم، احیا کنیم.
جاش ارنست افزود: رئیس جمهور مخالف ایجاد منطقه امن در سوریه است زیرا آمریکا را در وضعی قرار می دهد که باید برای اجرای آن تلاش کند. تمرکز ارتش باید بر روی تضعیف و نابودی داعش باشد. ما باید در جامعه بین المللی درباره عمل همه طرف ها به تعهدات خود براساس توقف خصومت ها هوشیار باشیم.
 


سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن