تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804691881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادای احترام مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان و فرهنگیان به مقام شهدا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: درآستانه آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم: ادای احترام مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان و فرهنگیان به مقام شهدا به مناسبت بزرگداشت مقام معلم، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان و جمعی از فرهنگیان به همراه 4 تشکل دانش آموزی با حضور در گلزار شهدای شهر سمنان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ساعت 08:26

خبرگزاری پانا+ادای احترام مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به مقام شهدا

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان و معاونان وی، مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان، روسای ادارات و کارکنان ستادی اداره کل، فرهنگیان، فرزندان و خانواده های معزز شهدا، اعضای بسیج دانش آموزی و فرهنگیان به مقام شهدا در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم ادای احترام کردند.
محمدرضا جهان در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم، توفیق زیارت قبور شهدا را ارزش خواند.
به گفته وی، یاد و ذکر شهید به خصوص شهدای فرهنگی کمتر از شهادت نیست.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: شهدا با اندیشه و تفکرشان راه جدیدی را برای بشر بازکردند.
جهان با بیان اینکه 124 شهید فرهنگی و 600 شهید دانش آموز را استان سمنان تقدیم انقلاب کرده است، ادامه داد: ارزشهای انقلاب را باید احیا کنیم و زنده نگه داریم.
وی بر ادامه دادن راه و روش شهدا تاکید و خاطرنشان کرد: به امید اینکه افکار بلند امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا ادامه داشته باشد.
مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان نیز بر سر مزار شهدای مدافع حرم حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه، بر پایداری و الگو سازی از این شهدا تاکید کرد.
محمدرضا عامریان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: عزت ایران و انقلاب اسلامی با از جان گذشتگی های شهدا و ایثارگران حفظ شد و باید این الگوی ماندگار را به تمام لایه های جامعه تبیین کرد.
وی بیان کرد: افرادی که در مقطعی از زندگی انتخاب شدند و به جبهه های حق علیه باطل رفتند، باید در همه دوران زندگی خود از این سرمایه استفاده کنند و برای جامعه امروز، الگو باشند.
مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم، حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت موجود کشور مرهون خون این شهدا است، افزود: شهدای مدافع حرم امتیازهایی دارند که یکی از این امتیازها دفاع از حرم‌های اهل‌بیت و شهادت در این راه است که اگر شهدای حرم جلوی داعش را نمی‌گرفتند، امروز باید داخل کشور با داعش می‌جنگیدیم.
عامریان تصریح کرد: باید هدف و منزلت شهدا را قدر بدانیم و بدانیم که شهادت عروج و جاودانه به ابدیت پیوستن است؛ شهادت بالاترین ارزش و امتیازی است که انسان‌های ممتاز به آن رسیده‌اند.
وی با بیان اینکه اگر امروز باصلابت صحبت می‌کنیم و در امنیت هستیم به خاطر خون شهدای حرم است، خاطرنشان کرد: هدف بعثت انبیا، نشان دادن راه بهشت به مردم است و هدف شهید نیز حاکمیت، عدل و قسط در جامعه و تعهد و تخصص در اداره حکومت است.
مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان، پاسداری از خون شهدا را یک وظیفه و رسالت آسمانی دانست و افزود: قوام امروز نظام مقدس اسلامی به برکت از خون شهدا و رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان این مرز و بوم است.
عامریان، پاسداری از اصول اعتقادی نظام را ضروری خواند و گفت: شهدای بسیاری در راه استقرار این نظام اسلامی، جان خویش را فدا کردند و ما به عنوان وارثان خون شهدا باید از این راه پاسداری و حراست کنیم.
وی با بیان اینکه تاریخ همواره حرکتی خطی دارد، تصریح کرد: این خون مطهر شهدا است که بارورکننده این مسیر است.
مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان، با بیان اینکه شهیدان ناظران سیر تکاملی جبهه حق‌اند، بیان کرد: پرچم‌ها و علم‌های برافراخته در مسیر نورانی جبهه حق، هرگز بر زمین نمی‌افتد.
عامریان با بیان اینکه همه ما وامدار خون شهیدان هستیم، اضافه کرد: شهیدان در گذرهای سخت، چراغ راه هستند از این رو باید همواره به این چراغ‌ها نظر داشته باشیم تا راه را گم نکنیم.
در این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان و فرهنگیان، مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان، به همراه دانش آموزان 4 تشکل، مزار شهدا را زیارت و گلباران کردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن