تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805122037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم صهیونیستی در مركز تصمیم گیری های آمریكا قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در استان لرستان رژیم صهیونیستی در مركز تصمیم گیری های آمریكا قرار دارد نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت :رژیم صهیونیستی در مركز تصمیم گیری های آمریكا قرار دارد .
۱۳۹۵ شنبه ۴ ارديبهشت ساعت 09:45

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از لرستان ،میر عمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر افزود: دیوان عالی آمریكا در روزهای اخیر نسبت به مطالبه غرامت و مصادره اموال ایران اسلامی رای صادر كرده است .
وی اظهار كرد: رفتار آمریكا با ایران در ظاهر و پنهان متفاوت بوده و این اقدامات آمریكا بیانگر حضور رژیم صهیونسیتی در مركز تصمیم گیری های آمریكا است.
وی ادامه داد: آمریكا با اتهام دروغین قصد مصادره دو میلیارد دلار از سرمایه مسدود شده ایران اسلامی در بانك های این كشور را دارد.
وی بیان كرد: آمریكا دزد، عهد شكن و غیر قابل اعتماد است و برای مصادره اموال ایران تلاش می كند .
نماینده ولی فقیه در لرستان با محكوم كردن این اقدام دیوان عالی آمریكا گفت: از مسئولان كشور تقاضا می شود جلوی اینگونه اقدامات گرفته شود.
میرعمادی با بیان اینكه آمریكا، آل سعود و رژیم صهیونیستی مثلثی شوم بر علیه ایران تشكیل داده اند افزود: آمریكا با اقدامات سیاسی و تبلیغات رسانه ای در راس این مثلت شوم قرار دارد اما با نصرت الهی هر اقدام این اتحاد واهی با شكست مواجه شده است.
وی بیان كرد: رژیم صهیونستی با سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی و رژیم آل سعود با قدرت پول و دلارهای نفتی در تكمیل این مثلت بر علیه ایران اسلامی تلاش می كنند. امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری گفت: توطئه های آمریكا و هم دستانش به مددالهی در ایران اسلامی ناموفق بوده و این در حالی است كه امروز این كشورها با داعش كه عامل و برگرفته از نقشه های شوم علیه ایران است در حال مبارزه هستند.
میرعمادی تصریح كرد: این در حالی است كه مثلت شوم خواهان ضربه زدن و انجام عملیات تروریستی داعش در ایران است .
وی بیان كرد: آمریكا، اسراییل و آل سعود علیه ایران در دنیا عاجز مانده اند، رژیم صهیونیستی نیز در مقابل جوانان لبنان شكست خورد و آل سعود در دنیا ذلیل و منفور شده است .
وی ادامه داد: این در حالی است كه ایران اسلامی با نصرت الهی و رهنمود های رهبری فرزانه و دور اندیش در دنیا سربلند و مقتدر جلوه می كند.
نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین گفت: مسئولان خدمت به مردم را غنیمت شمرده و رضایتمندی ملت را به عنوان مهمترین پشتیبان نظام سرلوحه امور خود قرار دهند.
 میرعمادی افزود: مدیران باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و توانمندی چرخه تولید و رونق كسب و كار، برای احیا و تكمیل صنایع تعطیل و نیمه تعطیل تلاش كنند.
وی ادامه داد: با توجه به فعالیت صنایع كوچك و شهرك های صنعتی، می توان با سیاست های اقتصاد مقاومتی بر مشكلات مادی غلبه كرد و در راستای آسایش و رفاه مردم گام برداشت .
امام جمعه خرم آباد همچنین اظهار داشت: یكی از دلایل حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نصرت ها و امداد الهی است . میرعمادی با اشاره به سالروز شكست حمله نظامی آمریكا در طبس اضافه كرد: ماجرای طبس چیزی جز امداد غیبی نبود و خدای ملت ایران، طوفان و شن را مامور شكست آمریكا كرد.
وی گفت: افكار و تجهیزات آمریكا شیطانی و اسلحه ملت ایران ایمان و ایثار است كه با اتحاد، همبستگی و استقامت در راه خدا در مقابل دشمنان ایستادگی و استقامت دارند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن