تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815546449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی در استان کرمانشاه دنبال می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه گفت: طرح احیا و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی در این استان با پر کردن چاه های آب غیر مجاز به عنوان اولویت کاری این شرکت دنبال می شود.
کیاست امیریان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: نصب کنتورهای هوشمند، کنترل و نظارت بر برداشت آب از چاه های دارای پروانه و مسدود کردن چاه هایی که به طور غیر قانون حفر شده اند در راستای طرح تعادل بخشی و احیا آب های زیرزمینی انجام در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه با بیان اینکه این استان به عنوان قطب کشاورزی در سطح کشور مطرح است عنوان کرد: کشت برخی محصولات آب بر همچون هندوانه و ذرت با حفر غیر مجاز چاه های آب و کاهش بارندگی های چند سال گذشته ذخیره منابع آب زیرزمینی استان را کاهش داده است.
امیریان با اشاره به رشد 92 درصدی میانگین بارندگی های استان کرمانشاه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته گفت: از ابتدای سال آبی تاکنون میزان بارندگی ها 560 میلی متر ثبت شده است که در مقایسه با آمار بلند مدت رشد 54 درصدی را نشان می دهد.
وی افزود: بارندگی های مناسب که آب های سطحی و رودخانه های استان کرمانشاه را پرآب تر از قبل کرده است نباید منجر به این تفکر اشتباه در بی تفاوتی نسبت به مصرف آب توسط مشترکان شود چرا که بارندگی های یک ساله نمی تواند ذخیره منابع آب از دست رفته طی چند سال خشکسالی را جبران کند.
امیریان از ذخیره 830 میلیون متر مکعبی آب هفت سد در دست بهره برداری استان کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: شرکت آب منطقه ای با کنترل چاه های آب در راستای غنی کردن آب زیرزمینی تلاش می کند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه با اشاره به آب رسانی به شهرستان های کرمانشاه، پاوه وسنقر و کلیایی گفت: آبرسانی به این شهرستان ها در یک برنامه بلند مدت توسط شرکت مذکور در سال جاری دنبال می شود و آبرسانی به برخی از شهرستان ها که برنامه ای کوتاه مدت و یا میان میان داشته انجام شده است.
وی پیرامون پیشرفت فیزیکی 9 سد در دست ساخت استان کرمانشاه گفت: این پیشرفت از 20 تا 90 درصد است که آبگیری برای دو سد از تعداد مذکور در سال جاری تلاش می شود.
[ مشاهده متن کامل خبر طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی در استان کرمانشاه دنبال می شود در خبرگزاری تسنیم ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن