تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820940941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلیات بودجه 95 تصویب شد+مشروح اظهارات موافقان و مخالفان


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: وکلای ملت در جلسه علنی صبح امروز خانه ملت، کلیات لایحه بودجه سال جاری را پس از استماع صحبت های 20 نفر از موافقان و مخالفان، به تصویب رساندند.
به گزارش خبرگزاری بسیج نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان و پس از استماع صحبت های 10 نفر از مخالفان و 10 نفر از موافقان کلیات لایحه بودجه سال 1395 کل کشور، با کلیات این لایحه موافقت کردند.
وکلای ملت با 135 رأی موافق، 37 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از 200 نماینده حاضر در صحن علنی، کلیات لایحه بودجه سال جاری را به تصویب رساندند.
وکلای ملت در جلسه علنی صبح امروز خانه ملت، کلیات لایحه بودجه سال جاری را پس از استماع صحبت های 20 نفر از موافقان و مخالفان، به تصویب رساندند.
مشروح جلسه صبح
خانه ملت صبح امروز در نخستین نشست علنی بررسی کلیات لایحه بودجه 95، با ارائه نظرات نمایندگان موافق و مخالف، کلیات بودجه را زیر ذره بین خود قرار داد.
به گزارش خبرگزاری بسیج اولین نشست علنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بررسی لایحه بودجه 1395 کل کشور امروز یکشنبه (22فروردین ماه 95) به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس و با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.
در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه سالانه کل کشور، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گزارش خود را ارائه می دهد، سپس حداکثر 10 نفر از نمایندگان به عنوان مخالف گزارش کمیسیون تلفیق و 10 نفر به عنوان موافق گزارش کمیسیون به ترتیب یک نفر مخالف و یک نفر موافق هر کدام حداکثر 10 دقیقه صحبت می کنند.
پس از آن نماینده دولت به مدت 20 دقیقه و در پایان، سخنگوی کمیسیون تلفیق صحبت می کنند. مجموع زمان صحبت سخنگوی کمیسیون 30 دقیقه است.
در جلسه علنى، پس از رسیدگى به کلیات بودجه و تصویب آن، به پیشنهادهاى مربوط به درآمدها و سایر منابع تأمین اعتبار بودجه عمومى دولت رسیدگى و سقف آن به تصویب خواهد رسید. پس از آن پیشنهادهاى مربوط به تبصره ها و ردیف ها رسیدگى مى گردد.
در جلسه علنى، تنها پیشنهادهایى که توسط نمایندگان و کمیسیون ها در زمان مقرر دریافت شده و به چاپ رسیده، مشروط به عدم مغایرت با قانون برنامه، قابل طرح مى باشد. پیشنهادهایی که منبع درآمد مشخصی نداشته باشد قابل طرح نخواهد بود و ...
[ مشاهده متن کامل خبر کلیات بودجه 95 تصویب شد+مشروح اظهارات موافقان و مخالفان در خبرگزاری بسیج ]


یکشنبه ، ۲۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن