تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819124563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چین یک کشور سرامد در حوزه نظامی و اقتصادی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: چین یک کشور سرامد در حوزه نظامی و اقتصادی است
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه نگاه یک حضور یافت.


به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "علی اکبر ولایتی" رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه نگاه یک درباره شعار سال  اظهار داشت : جمهوری اسلامی افتخارش این است که مستقل بوده و اگر می خواهد مستقل بماند باید اقتصاد وارداتی نداشته باشد چرا که اقتصاد مقاومتی به معنای تکیه بر خود تا اسیب پذیری اقتصاد به حداقل برسد. 




وی با اشاره به اینکه در حوزه دفاعی خودکفاهستیم و کشوری وسیع و ۱۵ کشور همسایه ایم ادامه داد: با خود کفایی توانستیم امکانات پیچیدهه همچون موشک را تهیه کنیم و ایجاد ساختار بر پایه دفاعی حتما راحت تر از حوزه اقتصادی است. 






رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چین از سال ۱۹۴۹  توانسته با ابتکار خود سیستم دفاعی و اقتصادی را سر و سامان داده است و اینده اش درخشان خواهد بود. 




وی با اشاره به اینکه باید در حوزه اقتصادی هم میانبر بزنیم تاکید کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی با ریاست معاونت رییس جمهور تشکیل شده و این بسیار خوب است. 






ولایتی اظهار داشت : کمپانی های جهانی یکی از نقش های پنهانشان نفوذ بوده  و شرکت های غربی یکی از دستورالعمل هایشان ایجاد نفوذ از طریق پول و رانت است. 




وی تصریح کرد: البته این بدان معنا نیست که در را روی کمپانی ها را ببندیم بلکه باید مراقبت های اطلاعاتی داشته باشیم. 


در حال تکمیل






۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن