تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز عملیات ساخت دو نیروگاه جدید اتمی در بوشهر پس از بررسی های فنی


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوری اسلامی: صفحه خبر: معاون سازمان انرژی اتمی با اشاره به دستاوردهای صنعت هسته ای کشورمان گفت: آغاز عملیات ساخت دو نیروگاه جدید در بوشهر یکی دو نکته فنی دارد که فکر می کنم پس از بررسی به زودی بتوانیم آغاز عملیات ساخت آن را اعلام کنیم.
بهروز کمالوندی در گفتگو با ایرنا درباره آخرین وضعیت همکاری جمهوری اسلامی ایران و روسیه برای ساخت دو نیروگاه اتمی در بوشهر افزود: نیروگاه بوشهر یک را ساختیم، نیروگاه های بوشهر دو و سه را نیز به زودی راه اندازی خواهیم کرد.
وی درباره همکاری های ایران و چین در صنعت هسته ای نیز گفت: مذاکرات در این زمینه در حال پیش رفت است، مذاکرات ما درباره نیروگاه های کوچک 100 مگاواتی جدی تر است.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ادامه داد: امیدواریم در زمینه مختلف بتوانیم روابط خود را با چین گسترش دهیم.
کمالوندی درعین حال تصریح کرد: افق صنعت هسته ای جمهوری اسلامی ایران روشن است و برجام نیز باعث شده تا افق روشن باشد.
وی با بیان این جمله که با برجام فضای بین المللی به روی ما باز شده است و این موضوع را کاملا احساس می کنیم، تصریح کرد: همچنین شاهد افزایش رفت وآمدها به کشورمان هستیم به طوری که هم اکنون هیاتی از اروپا به ایران سفر کرده است.
سخنگویسازمان انرژی اتمی گفت: فضای جدیدی پیش روی کشور قرار گرفته است که این فضا و تعاملات بین المللی به سرعت رشد و توسعه صنعت هسته ای کمک می کند.
کمالوندی ادامه داد: با توجه به وجود تعداد زیادی نیروی انسانی با انگیزه در حوزه صنعت هسته ای کشورمان قطعا دستاوردهای هسته ای تداوم خواهد داشت.
وی افزود: همچنین با توجه به اینکه دانش هسته ای در کشوربومی شده است دستاوردهای هسته ای می تواند به طور مداوم استمرار داشته باشد همانطور که امسال نیز از 12 دستاورد جدید رونمایی کردیم.
[ مشاهده متن کامل خبر آغاز عملیات ساخت دو نیروگاه جدید اتمی در بوشهر پس از بررسی های فنی در روزنامه جمهوری اسلامی ]


شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوری اسلامی]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن