تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 4 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801856623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت یازدهم به اقتصاد مقاومتی اعتقاد دارد و آن را عملیاتی می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دولت یازدهم به اقتصاد مقاومتی اعتقاد دارد و آن را عملیاتی می‌کند
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: اقتصاد مقاومتی اولین سیاست و رویکرد مهم دولت تدبیر و امید است که با اعتقاد به آن در راستای عملیاتی کردن آن تلاش خواهد کرد.
به گزارش نامه‌نیوز، منوچهر حبیبی جمعه شب در مراسم معارفه شهردار جدید معلم کلایه که با حضور سید علی موسوی فرماندار قزوین و زاهدپورمدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مردم منطقه برگزار شد اظهارداشت: دولت بر این باور است که برنامه های اقتصاد مقاومتی می تواند مشکلات کشور در حوزه اقتصاد را برطرف کند لذا در راستای عملیاتی کردن این شعار، قرارگاه اقتصاد مقاومتی در سطح کشور به ریاست معاون اول محترم و در سطح استان ها با مدیریت استانداران تشکیل شده است.

حبیبی تصریح کرد: راه نجات کشور از اقتصاد مقاومتی می گذرد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب نسخه شفا بخش نظام است و با تاکید رهبری با تأکید بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در استان، سیاست امسال مدیریت ارشد استان موفقیت در تحقق شعار امسال است و ارزیابی مدیران و ماندن یا رفتن آنها نیز در راستای عمل به این شعار خواهد بود.

معاون عمرانی استانداری قزوین بیان کرد: استان قزوین قطب کشاورزی و صنعت است که با شناسایی و استفاده از ظرفیت های این حوزه ها و حل موانع موجود در توسعه می توان به نتایج موثری رسید.

وی بیان کرد: یکی دیگر از رویکردهای دولت تدبیر و امید ایجاد ثبات و آرامش در جامعه است که خوشبختانه امروز آرامش در کشور حکمفرما و نهادینه شده است.

حبیبی تصریح کرد: دولت اعتقاد دارد باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه و روز به روز پر رنگ تر شود.

وی گفت: هر چند نمی توانیم حق خانواده شهدا و ایثارگران را ادا کنیم اما باید در جهت بارور ساختن فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم تا بقا انقلاب و نظام تضمین شود.

معاون امور عمرانی استاندار خدمت بی منت به مردم را رویکرد و سیاست دیگر دولت ارزیابی کرد و اظهارداشت: تمام برنامه های دولت در راستای افزایش رفاه عمومی و کیفیت بخشی به زندگی مردم است.

وی افزود:حضورحداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند سال گذشته مهر تأئیدی بود برعملکرد دولت تدبیر و امید که این حضور وظیفه مسئولان  را نسبت به مردم سنگین تر می کند و امیدواریم بتوانیم رضایت ولی نعمتان انقلاب را جلب کنیم.

حبیبی بیان کرد: دولت یازدهم مشروعیت خود را از رهبری نظام و مقام عظمای ولایت می داند و در راستای تحقق منویات معظم له شبانه روز تلاش می کند.

معاون عمرانی استانداری در ادامه با برشمردن برخی ویژگی های یک شهردار خوب تصریح کرد : مردم توسعه و پیشرفت شهری را می خواهند و یک شهردار باید با خودداری از استبداد رأی و بهره گیری از ایده های خوب دیگران در جهت رفع مشکلات مردم عمل کند.

وی افزود: شهردار باید بیشترین تعامل را با مردم داشته باشد و با شناسایی فرصت ها و تهدیدهای موجود شهر برای توسعه، عمران و آبادانی شهر برنامه ریزی و اقدام کند.

فرماندار قزوین: خدمت بی منت به مردم، مسئولیت را ارزشمند می کند

در ادامه سید علی موسوی فرماندار شهرستان قزوین گفت: مسئولیت زمانی ارزش پیدا می کند که در خدمت مردم باشیم و بی منت در راستای رفع مشکلات آنها گام برداریم.

موسوی افزود: سال گذشته مردم با احساس وظیفه در صحنه حاضر شدند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پس آن در انتخابات هفتم اسفند حماسه آفریدند و مسئولان در قبال این مردم باید انجام وظیفه کنند و خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ضمن تقدیر از خدمات شهردار سابق معلم کلایه و تبریک به شهردار جدید گفت: فلسه ایجاد شوراها در راستای انتخاب یک شهردار خوب و پشتیبانی از آن و پیشرفت در کارهاست که امروز شاهد موفقیت در این زمینه هستیم.

در این مراسم محمد یوسفی به عنوان شهردار معلم کلایه معرفی شد.

محمد یوسفی دارای مدرک فوق لیسانس برنامه ریزی شهری و دانشجوی دکتری در همین رشته است.


منبع: مهر


۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن