تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818865444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجم معاملات سالانه فرابورس ایران، 59 درصد افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:سنا: حجم و ارزش معاملات فرابورس ایران در سال 94 به ترتیب با رشد 59 و 36 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه رو شد و تعداد نمادهای قابل معامله از 280 به 311 نماد افزایش یافت.
گزارشات آماری نشانگر رشد معاملات فرابورس ایران در سال 94 نسبت به سال پیش از آن است به نحوی که ضمن افزایش 59 درصدی حجم معاملات، ارزش بازار فرابورس ایران نیز رشد 16 درصدی را به ثبت رساند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از فرابورس ایران، به رغم شرایط حاکم بر اقتصاد کشور، فرابورس ایران در سال 94 عملکرد مناسب و قابل قبولی را در بازار سرمایه به جا گذاشت و توانست گام های بلندتری برای نشان دادن ظرفیت های خود در عرصه اقتصاد ملی بردارد.
بررسی معاملات بازارهای پنج گانه فرابورس ایران در این مدت حاکی از داد وستد 83 میلیارد و 667 میلیون ورقه بهادار به ارزش 453 هزار و 493 میلیارد ریال در 243 روز معاملاتی طی سال 94 است که در آن ارزش بازار فرابورس ایران به رقم 966 هزار و 419 میلیارد ریال رسید.
در این میان حجم و ارزش این معاملات نیز در مقایسه با سال 93 به ترتیب 59 و 36 درصد رشد نشان داد و تعداد نمادهای قابل معامله از 280 به 311 نماد افزایش یافت.
بر اساس این گزارش، در یک سال گذشته به طور میانگین هر ماه، 6 میلیارد و 972 میلیون ورقه بهادار به ارزش 37 هزار و 791 ...
[ مشاهده متن کامل خبر حجم معاملات سالانه فرابورس ایران، 59 درصد افزایش یافت در پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه ایران ]

چهارشنبه ، ۱۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سنا]
[مشاهده در: www.sena.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن