تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819521071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکان 33 هزار و 526 نفر مسافر نوروزی در مدارس استان ایلام


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ایلام - ایرنا - مسئول اسکان مسافران نوروزی اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: از ابتدای طرح اسکان گردشگران و مسافران نوروزی این استان تا پایان روز هشتم فروردین، 33 هزار و 526 نفر در مدارس اسکان یافتند.
نجف عسگری نژاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بیشترین اسکان مسافران نوروزی در مدارس شهر ایلام بوده است، اظهار کرد: به منظور اسکان مسافران نوروزی 132 مدرسه با 739 کلاس درس در این استان پیش بینی شده است.
مسئول اسکان مسافران نوروزی اداره کل آموزش و پرورش ایلام افزود: افزون بر این، خوابگاه دانشجویی فرهنگیان و همچنین مرکز فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش و زائر سرای مهران نیز هر کدام به ظرفیت 200 نفر برای اسکان کاروان های اردویی فرهنگیان، دانش آموزان و راهیان نور تجهیز و آماده شده است.
عسگری نژاد با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی در این مدارس و مراکز تا 13 فروردین ماه ادامه دارد، تاکید کرد: 130 نفر از نیروهای آموزش و پرورش استان ایلام نیز برای ارائه خدمات دهی به مسافران نوروزی بکارگیری شده اند.
به گفته وی، کلاس ها و مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان نوروزی مسافران بر حسب امکانات و شرایط اسکان به صورت ویژه، الف، ب و ج درجه بندی شده و برای مدارسی که بهترین و مطلوب ترین خدمات و امکانات را در اختیار مسافران قرار دهند، بسته های تشویقی تعلق می گیرد.
وی اضافه کرد: ...
[ مشاهده متن کامل خبر اسکان 33 هزار و 526 نفر مسافر نوروزی در مدارس استان ایلام در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
اسکان 33 هزار و 526 نفر مسافر نوروزی در مدارس استان ایلام



اسکان 33 هزار و 526 نفر مسافر نوروزی در مدارس استان ایلام



اسکان 33 هزار و 526 نفر مسافر نوروزی در مدارس استان ایلام






دوشنبه ، ۹فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن