تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایت نماینده قم از هفتمین روز سال 95 در مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم قم در مجلس دهم، روایت حضور در نخستین روز کاری مجلس در سال 95 را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است.
به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی، از جمله نمایندگانی که کمترین غیبت را در دوره نهم مجلس شورای اسلایم داشته است. وی در نخستین روز کاری مجلس در سال 95 نیز در مجلس حاضر شد و شرحی از این حضور خود را در کانال تلگرام خود منتشر کرده است. 
متن نوشته امیرآبادی بدین قرار است: امروز هفتم فروردین بود؛ در خصوص مصوبات کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال ۱۳۹۵ پیشنهادهایی داشتم که باید تا امروز به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می کردم.
طبق معمول بعد از اقامه نماز صبح از قم حرکت کردم، ساعت هفت ونیم در مجلس بودم؛ مجلس کاملا سوت وکور بود، انگار هیچ کس نبود.
برای صرف صبحانه به غذاخوری کارکنان رفتم، آنجا هم جز چند نفری که شیفت مجلس بودند، کس دیگری نبود.
به طرف هیئات رئیسه رفتم؛ در مسیر حاج اقای ابوترابی را ملاقات کردم، به اتفاق به اتاق ایشان رفتیم؛ گرم صحبت بودیم که آقای حاجی دلیگانی آمد و بعد هم آقایان محمدزارعی و نوری غزلجه؛ از حضور این همکاران متوجه قرار جلسه اعضای کمیسیون برنامه ششم شدم.
در همه جا صحبت از انتخابات و حواشی آن بود؛ از هزینه هایی که برخی کاندیداها کرده بودند و رای هم نیاوردند و ...
[ مشاهده متن کامل خبر روایت نماینده قم از هفتمین روز سال 95 در مجلس در تابناک ]

دوشنبه ، ۹فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن