تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801628473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمود عملی اقتصاد مقاومتی در کاهش واردات و توجه به تولید داخلی است


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: امام جمعه موقت همدان گفت: اقتصاد مقاومتی باید نمود عملی پیدا کند و نمود عملی اقتصاد می تواند در کاهش واردات خارجی و افزایش تولیدات داخلی باشد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد جوادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر همدان با دعوت نمازگزاران به تقوای راستین و الهی، اظهار داشت: باید مدافع ولایت باشیم و عظمت صدیقه کبری را درک کنیم.
وی با بیان اینکه اگر همه خوبی ها را مجسم کنید همه آن در وجود حضرت فاطمه زهرا (س) تجسم می یابد، گفت: وجود مقدس فاطمه زهرا(س) از همه خوبی های عالم بالاتر است.
امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) سه ویژگی مهم دارد که برتر از سایر مخلوقات عالم است و اول اصل و ریشه اوست چرا که اصل و ریشه او از همه برتر است، افزود: سرشت انسان ها از خاک آفریده شده اما حضرت فاطمه(س) را خدا مقدر کرده است.
وی با بیان اینکه دومین ویژگی آن است که هرکس حضرت فاطمه (س) را در کنار خودش بشناسد عقل را درک کرده است، گفت: خداوند به پیغمبرش می گوید فاطمه را قدر بدان و سومین ویژگی آن حضرت این است که علت خلقت خلایق بوده است.
جوادی با بیان اینکه تقوا داشته باشید چراکه در این صورت قرآن شما را در تمام میادین پیروز می کند و با همراهی قرآن به بن بست نمی خورید، گفت: تقوا راهگشای پیروزی ...
[ مشاهده متن کامل خبر نمود عملی اقتصاد مقاومتی در کاهش واردات و توجه به تولید داخلی است در خبرگزاری بسیج ]

جمعه ، ۶فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن