تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818906653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علت تعطیلی کارخانجات چیست؟/ تنها راه نجات کشور عمل به اقتصاد مقاومتی است/ آقای رئیس جمهور برای رفع رکود و تورم چه کردید؟


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: امام جمعه شهرستان چابهار با تاکید بر اینکه تنها راه نجات اقتصاد کشور عمل به اقتصاد مقاومتی است، گفت: حرکت در هر مسیری غیر از این مسیر بی راهه است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امام جمعه شهرستان چابهار در گفت و گو با چابهاران با بیان اینکه اعتماد به آمریکا غیر ممکن است، اظهار داشت: دشمنی آمریکا نسبت به ملت ایران بارها به اثبات رسیده بگونه ای که نگاهی گذرا به کاندیدهای ریاست جمهوری آمریکا و نظراتی که در خصوص توافقات هسته ای دارند همه گویای عمق دشمنی آنان با ملت ایران است.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به استقامت ملت ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی گفت: در شرایط سخت و نابرابر جنگ که تمام کشورهای دنیا بر علیه ایران بودند و از هرگونه کمکی به ما دریغ می کردند مردم این مرز و بوم توانستند با ایستادگی و مقاومت به پیروزی بزرگی دست پیدا کنند.
وی مقاومت مردم ایران را رمز پیروزی در این جنگ نابرابر عنوان کرد و افزود: چنین ملتی که جوان هایش موشک طراحی کرده و یا هواپیمای بدون سرنشین را به زمین می نشانند، قطعا می تواند با تبدیل کردن علم به ثروت در مسائل اقتصادی هم روی پای خود بایستد.
امام جمعه چابهار با بیان اینکه رهبر انقلاب سال 95 را بعنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند، بیان کرد: ایشان چندین سال است که تاکید بر ...
[ مشاهده متن کامل خبر علت تعطیلی کارخانجات چیست؟/ تنها راه نجات کشور عمل به اقتصاد مقاومتی است/ آقای رئیس جمهور برای رفع رکود و تورم چه کردید؟ در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

جمعه ، ۶فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن