تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820943568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دونادونی جزو گزینه های جانشینی کونته نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا شایعه جدید رسانه های این کشور مبنی بر اینکه احتمال دارد سرمربی حال حاضر بولونیا هدایت آتزوری را برعهده بگیرد، تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، کارلو تاوکیو تأکید کرد که میان او و روبرتو دونادونی، سرمربی ایتالیایی حال حاضر تیم فوتبال بولونیا هیچ تماسی برقرار نشده است.
روز گذشته (دوشنبه) برخی از رسانه های ایتالیایی ادعا کردند که سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا (2006 تا 2008) پس از جدایی آنتونیو کونته از آتزوری در پایان یورو 2016، جای او را خواهد گرفت. این گروه از رسانه ها اعلام کردند که فدراسیون فوتبال ایتالیا منتظر مشخص شدن مذاکرات دونادونی با بولونیا هستند تا در صورت به بن بست خوردن گفت وگوهای آنها، او را استخدام کنند.
کارلو تاوکیو، رئیس فدارسیون فوتبال ایتالیا در این خصوص گفت: ما با دونادونی هیچ تماس و صحبتی نداشته ایم. خودمان را در دست تقدیر رها کرده ایم. فعلاً حامی کونته هستیم و امیدواریم که او قهرمان یورو شود.
کونته از فدراسیون فوتبال ایتالیا خواسته است که زمان برگزاری فینال جام حذفی ایتالیا را تغییر دهند و آن را در زمان زودتر برگزار کنند تا فرصت او برای کار کردن با بازیکنان ملی پوش یوونتوس و میلان که به فینال راه پیدا کرده اند، بیشتر شود.
تاوکیو در پاسخ به این سؤال که آیا درخواست کونته ...
[ مشاهده متن کامل خبر دونادونی جزو گزینه های جانشینی کونته نیست در خبرگزاری تسنیم ]
دونادونی جزو گزینه های جانشینی کونته نیست






سه شنبه ، ۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن