تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818827317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح سیستم بانکی و فرهنگ سازی؛ بایسته های عملی شدن اقتصاد مقاومتی


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه سیاسی: رئیس فراکسیون اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی از اصلاح سیستم بانکی و فرهنگ سازی به عنوان بایسته های عملی شدن اقتصاد مقاومتی نام برد و گفت: بدون تحقق این دو امر، امکان اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی وجود ندارد.
حجت الاسلام محمد رجائی، رئیس فراکسیون اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به انتخاب عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال 95، این نام گذاری را نشانه تاکید مقام معظم رهبری بر روی مسئله اقتصاد در چند سال اخیر عنوان و اظهار کرد: با توجه به اهمیت اقتصاد در زندگی مردم و مشکلات موجود و همچنین نیاز به فرهنگ سازی در این باره، رهبر معظم انقلاب علاوه بر تبیین موضوع های مرتبط با اقتصاد در سخنرانی ها و مناسبت های مختلف، برای چندین بار، یک نام مرتبط با اقتصاد را برای سال بیان کردند.
وی افزود: گرچه در سال گذشته، برنامه ها و فعالیت های تبلیغی و اجرایی در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام شده بود، اما نام گذاری امسال مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نشان داد که ایشان از ما می خواهند کارهای تبلیغاتی در زمینه اقتصاد مقاومتی را کنار بگذاریم و با عملی کردن برنامه های پیش بینی شده، بیشتر به سمت عمل در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.
اقتصاد مقاومتی تنها اختصاص به زمان تحریم ها ندارد ...
[ مشاهده متن کامل خبر اصلاح سیستم بانکی و فرهنگ سازی؛ بایسته های عملی شدن اقتصاد مقاومتی در خبرگزاری قرآنی ایران ]

سه شنبه ، ۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن