تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818761406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 53 هزار خودرو در دومین روز سال نو وارد استان سمنان شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بیش از 53 هزار خودرو در دومین روز سال نو وارد استان سمنان شدند استان‌ها > سمنان - دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان گفت: 53 هزار و 527 خودرو امروز دوشنبه دوم فروردین ماه از هشت محور، وارد این استان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، «حسین خواجه بیدختی» افزود: بر اساس آمار موجود، 12 مورد حادثه رانندگی در جاده های استان به وقوع پیوست که هشت مورد از این تعداد به واژگونی خودرو اختصاص دارد و سه مورد ناشی از انحراف از جاده است.
وی تعداد مراجعان تصادفی به بیمارستان های استان را 44 نفر اعلام کرد و افزود: امروز 18 هزار و 976 مسافر در استان اقامت کردند.
بیدختی گفت: 700 نفر از این تعداد در هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمانپذیرهای این استان اقامت دارند و سه هزار و 371 نفر در کمپ های موقت اسکان داده شده اند.
وی از اقامت هشت هزار و 331 مسافر در مدارس استان خبر داد و افزود: سه هزار و 403 مسافر نیز در چادرهای مسافرتی حضور دارند.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان با اشاره به انجام 53 مورد بازدید نظارتی از تاسیسات اقامتی و پذیرایی استان، گفت: امروز 337 نفر از موزه های استان بازدید کردند.
وی افزود: 17 هزار و 645 نفر نیز از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی استان بازدید کردند که بیشترین بازدیدها به کاروانسرای لاسجرد سرخه، امامزاده علی اکبر آرادان، میدان ارگ سمنان، امامزاده طاهر و مطهر گرمسار، مجموعه تاریخی بسطام در شاهرود، کاروانسرای میاندشت در میامی، چشمه علی دامغان و شیرقلعه مهدیشهر اختصاص دارد.
استان سمنان به دلیل قرار داشتن در مسیر عبور زائران حرم مطهر رضوی در تمام ایام سال و به ویژه در ایام پیک سفر شاهد عبور میلیونها زائر و مسافر است

کلید واژه ها: استان سمنان -




سه شنبه 3 فروردین 1395 - 06:05:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن