تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819054160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامین امنیت ترافیکی و برخورد با متخلفان راهبرد پلیس در نوروز است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئیس پلیس راهور کشور:
تامین امنیت ترافیکی و برخورد با متخلفان راهبرد پلیس در نوروز است

پلیس راه


شناسهٔ خبر: 3583766 - دوشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
استانها > قزوین

قزوین- رئیس پلیس راهور کشور گفت: حضور موثر و گسترده پلیس در جاده ها، رفتار محترمانه با مردم و برخورد قاطع با متخلفان و ناامن کنندگان مسافرتهای نوروزی مهمترین راهبرد پلیس در نوروز است. به گزارش خبرنگار مهر، سردار تقی مهری روز دوشنبه در سفر یک روزه به قزوین ضمن افتتاح دومین رزمایش طرح نوروزی از محورهای مواصلاتی استان بازدید کرد.

سردار مهری  در این مراسم  که در پلیس راه قزوین به زنجان برگزار شد بیان کرد: در روزهایی که همه خانواده ها در کنار یکدیگر ایام نوروز را سپری می کنند جمع کثیری از نیروهای امدادی و پلیس با حضور در جاده ها برای تامین امنیت مردم و تسهیل در ترافیک برون شهری و درون شهری تلاش می کنند که این حضور مصداق بارز ایثارگری و خدمت صادقانه است.

وی افزود: همه نیروهای امدادی و پلیس برای امداد و نجات و تسهیل در جابجایی مردم به صورت شبانه روزی در خدمت مردمند و با برنامه ریزی انجام شده تلاش می شود تعطیلات خوبی برای همه هموطنان رقم بخورد.

هفت درصد تولید ناخالص ملی در سوانح جاده ای از بین می رود

فرمانده پلیس راهور تصریح کرد: سوانح جاده ای خسارات هنگفتی به اقتصاد کشور وارد می کند و حدود 7 درصد درآمد تولید ناخالص ملی کشور در تصافات از بین می رود که این خسارت بسیار سنگین است.

وی بیان کرد: سال 95 مقارن با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) است که امیدواریم با الهام از ائمه معصومین(ع) بتوانیم خدمتگذاری خوب برای مردم باشیم.

سردار مهری گفت: نقشی که نیروهای امدادی و پلیس در این روزها ایفا می کنند ایثار واقعی است که بتید قدردان این خدمات باشیم.

قزوین پرترددترین محور مواصلاتی کشور

وی بیان کرد: استان قزوین از موقعیت راهبردی و مهمی در ارتباطات جاده ای برخوردار است و در ردیف پنجمین استان پرتردد کشور محسوب می شود که ترافیک فوق العاده بالایی دارد که کاهش سوانج در این مسیر بیانگر موفقیت نیروها در اجرای طرح نوروزی است.  



مهری اضافه کرد: خوشبختانه با حضور موثر پلیس شاهد کاهش سوانح جاده ای هستیم و در این ایام بدون حادثه سپری شد و در اولین روز نوروز محورهای مواصلاتی قزوین بدون هیچ حادثه ای سپری شده است. فرمانده پلیس راهور کشور یادآورشد: راهبرد پلیس در ایام نوروز در سه محور اساسی است که برخورد محترمانه با همه مردم و رانندگان، حضور موثر و فیزیکی پلیس در جاده ها و برخورد قاطع با همه متخلفان که امنیت مردم را در محورهای مواصالاتی به مخاطره می اندازند از جمله رویکردهای پلیس است.

 در این مراسم سردار مهدی محمودی فرمانده نیروی انتظامی استان، منوچهر حبیبی معاون عمرانی، ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری هم حضور داشتند.   

 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن