تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح نوروزی «تلاوت قرآن کریم» ویژه خانواده ها اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: مؤسسه قرآنی علقمه سن سن کاشان، طرح نوروزی تلاوت قرآن کریم را از اولین روز فروردین آغاز می کند.
حجت الاسلام و المسلمین حسین بابایی مدیر مؤسسه قرآنی علقمه سن سن کاشان، در گفت و گو با خ برگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: به مناسبت آغاز سال 95 ، مؤسسه علقمه سن سن طرح تلاوت قرآن کریم را برای خانواده ها اجرا می کند.
وی ادامه داد: طی فراخوانی در پایان سال94، به منظور مشارکت خانواده های 5 نفره در این طرح، از ابتدای سال جدید با تلاوت یک جزء قرآن کریم برای هر یک اعضای خانواده تا پایان تعطیلات نوروز، 110 مرتبه قرآن کریم ختم می شود.
 وی اظهار کرد: این طرح که به نیابت حضرت امیرالمومنین علی(ع) در حال برگزاری است، با هدف ترویج فرهنگ انس با قرآن کریم در میان خانواده ها برپا شده است.
 بابایی با اشاره به اینکه در این طرح 400 خانواده مشارکت دارند، افزود: با تبلیغاتی که در فضای مجازی به منظور حضور در این طرح صورت گرفت، تعداد بسیاری خانواده در این طرح شرکت کردند که امیدواریم این ختم قرآن کریم برای سال جدید نوید برکت و سلامتی باشد.
[ مشاهده متن کامل خبر طرح نوروزی «تلاوت قرآن کریم» ویژه خانواده ها اجرا می شود در خبرگزاری قرآنی ایران ]

یکشنبه ، ۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن