تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819864659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۰۰۰ نفر از شهرستان قزوین عازم اردوی راهیان نور شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
۱۰۰۰ نفر از شهرستان قزوین عازم اردوی راهیان نور شدند

راهیان نور خوزستان


شناسهٔ خبر: 3583204 - شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
استانها > قزوین

قزوین- فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: ۱۰۰۰ نفر از بسیجیان و مردم شهرستان قزوین در قالب اروی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند. سرهنگ محرمعلی والدی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک فرارسیدن سال جدید اظهارداشت: امروز شنبه ۱۰۰۰ نفر از بسیجیان و گروههای مختلف مردم از شهرهای اقبالیه، محمود آباد، الموت و طارم سفلی، کوهین و شینقر با کمک ادارات و بخش های مربوطه، در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام شدند.
 
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: زائران در مدت ۴ روز حضور خود در جنوب از مناطق عملیاتی شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار، معراج شهداء بازدید خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای زائران در طول سفر پیش بینی شده یادآورشد: برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل: تهیه و توزیع بروشور، اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهداء جوائز صورت خواهد گرفت و تلاش شده اردوهای راهیان نور با بهترین کیفیت نسبت به سالهای گذشته برگزار شود.             
               
وی گفت: کاروان راهیان نور بهترین راه برای مقابله با تهدید فرهنگی و جنگ نرم دشمنان است و امیدواریم با اقدامات فرهنگی خوبی که در طول سفر کاروان های راهیان نور پیش بینی شده بتوانیم بار معنوی زائران را بالا برده و زمینه استفاده از این حرکت فرهنگی را تقویت کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به استقبال بی نظیر اقشار مختلف مردم از اردوهای راهیان نور اظهارداشت: انس و علاقه جوانان به آرمان های انقلاب اسلامی و اشتیاق نسل جوان به آشنایی با شهدا و دوران دفاع مقدس روز به روز در حال افزایش و قابل تحسین است. والدی خاطرنشان کرد: کاروان‌ های راهیان نور حرکت عظیم فرهنگی و مقدسی است و از زمانی که اعزام کاروان‌ها به این مناطق آغاز شده است فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پر رنگ ‌تر جلوه می کند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن