تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخشش جزو بهترین فضائل اخلاقی و انسانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یاسوج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بخشش و عفو دیگران جزو بهترین و ارزنده ترین فضائل اخلاقی و انسانی به شمار می رود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز جمعه در آیین صلح و سازش غلامحسین خالدی محیط بان منطقه حفاظت شده دنا که در یاسوج برگزار شد، افزود: عفو و بخشش سایرین نه از روی منفعت و اجبار بلکه بر اساس کرامت و اخلاق انسانی انجام می شود و به همین دلیل اجر و ثواب چشمگیری دارد.
وی بیان کرد: بخشش و عفو دیگران جایگاه والایی دارد و فردی که به آن مبادرت می کند با گذشتن از حق خود فراتر از تکلیف عمل کرده است.
ملک حسینی اظهار کرد: اقدام برای امور نیک از جمله وساطت برای صلح و سازش بین مردم نوعی توفیق الهی است که نصیب افراد خاصی می شود.
وی عنوان کرد: تلاش ها، پیگیری ها و رایزنی های انجام شده در کهگیلویه و بویراحمد و کشور برای تحقق این صلح و سازش در راستای تعالی اخلاق و کرامت انسانی بوده و شایسته تقدیر است.
ملک حسینی ابراز داشت: تدابیری از سوی متولیان امر اندیشیده شود تا در آینده چنین رویدادهای تلخ و ناگواری برای محیط بانان کهگیلویه و بویراحمد رخ ندهد.
وی افزود: آموزش هر چه بیشتر محیط بانان کهگیلویه و بویراحمد و استفاده معقول و منطقی مردم این استان از عرصه های زیست محیطی می ...
[ مشاهده متن کامل خبر بخشش جزو بهترین فضائل اخلاقی و انسانی است در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
بخشش جزو بهترین فضائل اخلاقی و انسانی است






جمعه ، ۲۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن