تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818883594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی بیش از یک هزار و 400 غرفه نمایشگاهی و فروش فوق العاده در گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برپایی بیش از یک هزار و 400 غرفه نمایشگاهی و فروش فوق العاده در گیلان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اشاره به برپایی شش نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان گفت: در آستانه نوروز بیش از یک هزار و 400 غرفه نمایشگاهی و فروش فوق العاده در استان برپا شده است.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۷ اسفند ساعت 10:05

خبرگزاری پانا+غرفه

 به گزارش پانا از گیلان،روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بیان کرد: این نمایشگاه ها در شهرستان های آستارا، انزلی، تالش، رودسر ودو نمایشگاه در رشت برپا شده است.
وی مجموع غرفه های نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در استان را 733 غرفه عنوان و تصریح کرد: 222 غرفه پوشاک، 67 غرفه کیف و کفش، 143 غرفه آجیل و خشکبار، 68 غرفه شیرینی، 233 غرفه لوازم خانگی و ... در این نمایشگاه ها به عرضه کالا با تخفیف 10 تا 15 درصد نسبت به قیمت های عرضه کالا در بازار پرداخته اند.
منتظری همچنین از همکاری اصناف و اتحادیه ها در برپایی 744 مورد فروش فوق العاده در استان خبر داد .
وی در ادامه به برنامه های نوروزی این سازمان اشاره و بیان کرد: طرح کشیک نانوایان، شرکت های پخش، واحدهای خدمات خودرویی و دیگر بخش های مربوطه به این سازمان در روزهای تعطیل در گیلان انجام می شود .
منتظری همچنین با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از پانزدهم اسفندماه جاری تا پانزدهم فروردین سال 95 تصریح کرد: بخش های مربوطه این سازمان با انجام گشت های مشترک در استان بر نحوه توزیع کالا و خدمات رسانی مراکز مختلف صنفی و خدماتی نظارت می کنند.
وی از شهروندان گیلانی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از درج نکردن قیمت و نرخ نامه، صادر نکردن فاکتور، کم فروشی و ... شکایت خود را با سامانه شبانه روزی 124 ستاد خبری بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا شماره تلفن 33125444 اتاق اصناف مرکز استان در میان گذارند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان همچنین با بیان مهم ترین برنامه های توسعه ای این سازمان در سال آینده در حوزه تجارت تصریح کرد: ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه کسب و تجهیز فروشگاه ها به صندوق مکانیزه فروش برای واحدهای صنفی از مهم ترین برنامه ها در حوزه بازرگانی داخلی است.
منتظری خاطر نشان کرد: تلاش در افزایش صادرات کالاهای تولیدی استان به کشورهای CIS به ویژه روسیه، احداث شهرک پخش در شهرک صنعتی سفیدرود رشت، تقویت و حمایت از سرمایه گذاران در راه اندازی فروشگاه های بزرگ و چند منظوره در استان، تلاش در برندسازی فرش دستباف گیلان از دیگر مهم ترین برنامه های حوزه تجارت در استان است.
وی تدوین لازمه های ایجاد زیرساخت های تجاری در استان برای گنجاندن در لایحه برنامه ششم توسعه را از جمله مهم ترین برنامه های در حال پیگیری عنوان کرد و افزود: در این برنامه ها احداث سردخانه های صنعتی، توسعه ناوگان حمل و نقلی، اسکله، ایجاد فروشگاه های بزرگ، توسعه شرکت های پخش و ... گنجانده شده است.
منتظری تلاش در راستای تأمین اعتبارات لازم برای حمایت از فرش دستباف و پیگیری بیمه قالیبافان، پیگیری در احداث نمایشگاه بین المللی مرکز استان، برگزاری دوره های آموزشی برای تجار و بازرگانان و دعوت از هیأت های تجاری خارجی با همکاری اتاق بازرگانی را از دیگر برنامه های محوری سازمان صنعت، معدن و تجارت در حوزه تجارت در سال آینده عنوان کرد.
وی افزود: با توجه به راه اندازی مرکز آموزش بازرگانی در رشت، دوره های تخصصی بازرگانی و شناسایی بازار برای بازرگانان برگزار می شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن