تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819605386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت مجامع مخابرات را به تنفس کشاند/برگزاری مجمع آتی در تعطیلات نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: شرکت مخابرات ایران در حالیکه مجامع امروزش را با یک ساعت و نیم تأخیر آغاز کرد که گویا در پشت پرده مشغول رایزنی با سهامداران دولتی بوده و سرانجام هم برای احترام به این سهامداران، مجامع امروز را به تنفس کشاند.
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم ، مجامع عمومی صاحبان سهام و فوق العاده شرکت مخابرات ایران امروز با سه دستور کار 1. افزایش سرمایه، 2. اصلاح اساسنامه و 3. تعیین اعضای هیات مدیره و با مشارکت 90.41 درصدی سهامداران برگزار شد.
علی رغم تأخیر بیش از یک ساعت در شروع این مراسم که حوصله شرکت کنندگان را سر برده بود اما سرانجام با نظر ریاست مجمع، هیچ یک از دستور جلسات به رأی گذاشته نشد و درخواست تنفس برای برگزاری مجدد مجامع شد.
این تأخیر در برگزاری مجامع که ناشی از هماهنگی های بین سهامداران عمده در دقایق پایانی بر سر موضوعی خاص بود، سرانجام منجر به این شد که به درخواست نمایندگان دولت تنفس اعلام شود.
رئیس هیات مدیره مخابرات که در این نشست در جایگاه رئیس مجمع نشسته بود، اعلام کرد: در راستای خواسته مقام معظم رهبری و همدلی هر چه بیشتر با دولت، درخواست سهامداران وزارت اقتصاد و سهام عدالت را اجابت کردیم و می خواهیم که اعلام تنفس در این مجمع را به رأی بگذاریم.
سید مصطفی سید هاشمی ابراز کرد: در حال حاضر سه نفر هستیم که در جلسات هیات مدیره مخابرات حاضر می شویم و علی رغم ...
[ مشاهده متن کامل خبر دولت مجامع مخابرات را به تنفس کشاند/برگزاری مجمع آتی در تعطیلات نوروز در خبرگزاری تسنیم ]
دولت مجامع مخابرات را به تنفس کشاند/برگزاری مجمع آتی در تعطیلات نوروز






چهارشنبه ، ۲۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن