تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819870687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موزه های مازندران پذیرای مهمانان نوروزی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مسئول موزه های مازندران گفت: در آستانه سال نو موزه های استان پذیرای مهمانان فرهنگ دوست و مشتاق تاریخ و هنر نیاکان سرزمین کهن است.
به گزارش تابناک مازندران، مریم الطافی اظهار کرد: این استان با جاذبه های بی بدیل گردشگری دریا، کوه و جنگل همگام با پشتوانه زبان پاینده، فرهنگ، اندیشه، سنت مردم و شکوهمندی هنرهای سنتی بی پیرایه آماده استقبال از مسافران نوروزی است.
وی با اعلام اینکه در کنار تمام مواهب استان موزه های مازندران گنجینه های ارزشمند از آثار به یادگار مانده از گذشتگان است، افزود: موزه های استان در نوروز آماده پذیرایی از گردشگران هستند تا تاریخ و فرهنگ این سامان را روایت کنند.
مسئول موزه های مازندران موزه های فعال استان را موزه تاریخ ساری (عمارت کلبادی)، موزه نیما یوشیج، موزه تاریخ بابل، موزه تاریخ و شهدا آمل، موزه مردم شناسی آلاشت، موزه مردم شناسی برسه تنکابن، سایت موزه گوهرتپه، مجموعه تاریخی عباس آباد و چشمه عمارت بهشهر، مجموعه تاریخی فرح آباد ساری و در بخش خصوصی سه موزه کندلوس، خانه موزه بانو مکرمه قنبری و موزه تاریخی فرهنگی شمال رامسر عنوان کرد.
الطافی با اشاره به اینکه موزه ها امن ترین مکان برای حفاظت آثار ملی هر قوم و ملتی است، هدف از برپایی موزه ها را آموختن عنوان و تصریح کرد: آثار موجود در موزه ها به ...
[ مشاهده متن کامل خبر موزه های مازندران پذیرای مهمانان نوروزی هستند در تابناک ]

چهارشنبه ، ۲۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن