تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع آوری ۱۷۸ هزار جلد کتاب در طرح بزرگ اهدای کتاب همدان


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان:معاون کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: از ابتدای اجرای طرح اهدای کتاب تا کنون ۱۷۸ هزار جلد کتاب توسط آحاد مردم به کتابخانه های عمومی استان اهدا شده است.
به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حسن عرفانی، معاون کتابخانه های عمومی استان همدان امروز(22 اسفند) در جلسه انجمن های کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان در هفته دولت دو باب کتابخانه را به بهره برداری رسانده است.
وی افزود: همچنین امسال کلنگ زنی دو باب کتابخانه در شهرستان های کبودراهنگ و بهار انجام شده است که در سال 95 افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی تصریح کرد: در سال جاری شش باب کتابخانه توسط بانک پاسارگاد ساخته شد که سه باب در شهرستان کبودراهنگ و سه باب در شهرستان بهار است.
معاون کتابخانه های عمومی استان همدان، از برگزاری 134 نقدکتاب استانی خبر داد و اظهار داشت: همچنین چهار نشست کتابخوان استانی ، شش نشست کتابخوان شهرستانی و 17 نشست کتابخوان مدرسه ای در طی سال جاری صورت گرفته است.
عرفانی بیان کرد: 28 مسابقه کتابخوانی آن لاین، 42 مسابقه کتابخوانی مکتوب، رونمایی از 5 عنوان کتاب بومی و راه اندازی 41 کانون مطالعاتی در کتابخانه های عمومی استان از اهم اقدامات این نهاد بوده است.
وی افزود: 17 هزار نفر از 48 عنوان برنامه های فرهنگی ...
[ مشاهده متن کامل خبر جمع آوری ۱۷۸ هزار جلد کتاب در طرح بزرگ اهدای کتاب همدان در خبرگزاری شبستان ]

شنبه ، ۲۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن