تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819595802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در 100 مسجد اردل


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردل گفت:مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در 100مسجد و حسینیه این شهرستان برگزار می شود.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید اصغر حسینی اردلی کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردل در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه با بیان این خبر گفت: در ایام فاطمیه دوم، مراسم های عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) با حضور مبلغین اعزامی در 100مسجد و حسینیه شهرستان اردل برگزار می شود.
حسینی اظهار کرد:در روز یکشنبه راس ساعت 9 صبح همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) دسته های سینه زنی و زنجیر زنی از مقابل مسجد حضرت ابالفضل(ع) تا گلزار شهدای اردل با حضور هیئت های مذهبی راه اندازی خواهد شد.
وی با اشاره به الگوپذیری زنان مسلمان از زندگی حضرت زهرا(س) گفت: عبادت، بندگی، حجاب و عفاف و اخلاق اسلامی از ویژگی های زندگی حضرت زهرا(س) بود که باید امروز در جوامع اسلامی تمام زنان و دختران مسلمان از زندگی حضرت زهرا(س) الگو بگیرند و اگر کسی نتواند از این الگوهای بسیار خوب و معنوی استفاده کند به طور یقین در زندگی دنیا و آخرت با مشکل مواجه می شود .
حسینی بیان کرد:شهادت حضرت زهرا(س) منشاء شهادت های دیگر است و باید ایام فاطمیه مانند عاشورا برنامه ریزی شود تا مردم ایام فاطمیه را بهتر درک کنند .
...
[ مشاهده متن کامل خبر برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در 100 مسجد اردل در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

شنبه ، ۲۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن