تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819720410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهیابی ۱۸۰۰ دانش آموز و فرهنگی زنجانی به مرحله استانی مسابقات قرآنی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس قرآن آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به شرکت ۵۰ نفر در مسابقات ۱۴ گانه قرآنی گفت: بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر از این افراد به مرحله استانی راه یافتند.
مختار تقیلو در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درزنجان اظهار داشت: برگزاری مسابقات 14 گانه قرآنی از مهمترین برنامه های واحد قرآن آموزش و پرورش بوده که تاکنون مراحل آموزشگاهی و منطقه ای آن اجرا شده است.
وی با اشاره به اینکه بیش از 50 هزار دانش آموز و فرهنگی در مسابقات 14 گانه قرآنی شرکت کردند، ابراز کرد: یک هزار و 854 نفر از این افراد موفق شدند به مرحله استانی راه یابند.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان بیان کرد: مرحله استانی مسابقات 14 گانه قرآنی از بیست و سوم تا سی ام فروردین ماه در محل کانون سهروردی زنجان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه مرحله کشوری این مسابقات پس از ماه مبارک رمضان برگزار می شود، عنوان کرد: 74 دانش آموز و هشت فرهنگی برگزیده مرحله استانی به مسابقات کشوری اعزام می شوند.
تقیلو گفت: قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه، حفظ پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن، مفاهیم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان، احکام و انشای نماز از بخش های مسابقات 14 گانه است که دانش آموزان در آنها شرکت می کنند.
وی با اشاره به اینکه فرهنگیان نیز در چهار ...
[ مشاهده متن کامل خبر راهیابی ۱۸۰۰ دانش آموز و فرهنگی زنجانی به مرحله استانی مسابقات قرآنی در خبرگزاری تسنیم ]

شنبه ، ۲۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن